تصاویر گلکسی M12 سامسونگ با باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی منتشر شد

در اوایل ماه جاری شاهد انتشار اخباری در خصوص اسمارت‌فون آینده گلکسی F12 شرکت سامسونگ بودیم و اکنون نیز اطلاعات جدیدی پیرامون یک دستگاه دیگر موسوم به گلکسی M12 منتشر شده است. شماره مدل‌های SM-M127F و SM-F127G بر روی قاب این هندست حک شده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد اسمارت‌فون‌های گلکسی F12 و گلکسی M12 از قاب‌های مشابهی بهره می‌گیرند. هر 2 محصول مذکور توسط کارخانجات سامسونگ در هندوستان تولید خواهند شد.

قاب مخصوص گوشی‌های گلکسی M12 و F12

باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی یکی از مشخصه‌های کلیدی گلکسی M12 به‌شمار می‌رود. بدین‌ترتیب این اسمارت‌فون پس از گلکسی M51 به دومین هندست سامسونگی مجهز به باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی تبدیل خواهد شد. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی M12 با یک نمایشگر 6.7 اینچی و پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه به بازار عرضه می‌شود.

تصاویر بدنه اسمارت‌فون‌های گلکسی M12 و گلکسی F12

به‌نظر می‌رسد که گلکسی M12 مجهز به پنل پشتی با الگوی بافتی همراه با یک برش مربعی‌شکل جهت استقرار ماژول دوربین در گوشه فوقانی سمت راست باشد. همچنین با بررسی لبه تحتانی گوشی به وجود جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه USB Type-C و شبکه اسپیکر در این قسمت پی خواهیم برد. اسکنر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در سمت راست بدنه گوشی قرار دارند؛ در حالی‌که لبه سمت چپ قاب دستگاه صرفا از درگاه سیم‌کارت میزبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH