فناوری جدید شارژ سریع شیائومی باتری گوشی را در کمتر از 15 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌کند

به‌نظر می‌رسد که کمپانی شیائومی آماده است تا با عرضه یک شارژ قدرتمند دیگر همگان را حیرت‌زده نماید؛ زیرا در حال حاضر اسمارت‌فون شیائومی می 10 اولترا نخستین هندست جهان مجهز به شارژر 120 واتی به‌شمار می‌رود. این شارژر فوق‌العاده سریع قادر است باتری حجیم دستگاه را ظرف مدت تنها نیم‌ساعت یا کمتر شارژ کند. بر اساس گزارش وبسایت Android Central اکنون کمپانی چینی به‌دنبال تولید یک شارژر به‌مراتب چالش‌برانگیزتر با توان بالغ بر 200 وات است.

اطلاعات منتشر شده در وبسایت چینی Weibo نشان می‌دهد که کمپانی شیائومی بر روی یک شارژر شگفت‌انگیز با عملکرد بسیار سریع و یک دستگاه گوشی با قابلیت پشتیبانی از چنین سرعتی کار می‌کند. با وجود این شارژر فوق سریع میزان شارژ باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی هندست ظرف مدت تنها 15 دقیقه یا حتی کمتر از 0 به 100 درصد خواهد رسید.

با این‌حال به‌کارگیری شارژرهای سریع با توان بیش از 100 وات احتمالا موجب کاهش سریع‌تر از حد انتظار طول عمر باتری هندست‌ها خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که شیائومی با وجود استفاده از ایده شارژ سریع 200 واتی یا سریع‌تر چگونه قادر به حل و فصل چنین مشکلی خواهد بود.

بعلاوه اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که حداقل در مقطع کنونی کمپانی شیائومی مدل جانشین اسمارت‌فون می میکس 3 را عرضه نخواهد کرد. بر اساس اعلام پست منتشر شده در سال 2021 کمپانی چینی تلاش‌های خود را در زمینه توسعه نمایشگرهای تاشو برای گوشی‌ها و دوربین‌های سلفی زیر نمایشگر متمرکز خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH