شیائومی از لنز تله‌فوتو جدید خود با بزرگنمایی بهتر و حساسیت نوری بالاتر رونمایی کرد

روز گذشته کمپانی شیائومی ضمن برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان خود در شهر پکن از فناوری لنز تلسکوپی جدید رونمایی کرد. این تکنولوژی به‌صورت بالقوه در آینده‌ای نه‌چندان دور می‌تواند صنعت عکاسی اسمارت‌فونی را متحول نماید. دلیل استفاده از عبارت “آینده نه‌چندان دور” این است که بر اساس اعلام غول فناوری چینی فناوری مذکور آماده به‌کارگیری در محصولات واقعی است.

استفاده از لنز تلسکوپی مزایای متعددی را به‌همراه خواهد داشت. شیائومی جهت اطلاع کاربران مبتدی خاطرنشان کرده که لنز جدید کمپانی در مقایسه با لنزهای معمولی می‌تواند 300 درصد نور بیش‌تری را جذب نماید. این پدیده به ارتقاء چشمگیر کارآیی دوربین خصوصا در فضاهایی با روشنایی پایین کمک خواهد کرد. همچنین قابلیت تثبیت‌کنندگی پیشرفته به‌کارگیری شده در این دوربین نه‌تنها به بهبود پایداری آن کمک می‌کند؛ بلکه موجب افزایش 20 درصدی شارپنس تصاویر می‌شود. به منظور مشاهده ویدیوی معرفی لنز تله‌فو‌تو جدید شیائومی کافیست اینجا کلیک کنید.

همان‌طور که در ویدیو فوق ملاحظه می‌کنید؛ لنز دوربین به‌صورت خودکار باز شده و در این‌حالت کاربران حتی قادر به ثبت تصاویر ماکرو با کیفیتی خیره‌کننده خواهند بود. همچنین استفاده از چنین لنزی ضرورت به‌کارگیری لنزهای متعدد در قسمت پشتی هندست را از بین خواهد برد. در صورت استفاده از یک سنسور مناسب با کیفیت بالا در کنار فناوری فوق گوشی قادر به پوشش‌دهی فواصل کانونی مختلف خواهد بود.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ این فناوری مرحله تست نهایی خود را طی می‌کند؛ لذا در آینده‌ای بسیار نزدیک احتمالا شاهد عرضه نخستین دستگاه‌های مجهز به لنز تلسکوپی خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH