گلکسی M62 به‌عنوان یک دستگاه پیشرفته از سری M سامسونگ در راه است

اطلاعات اخیرا منتشر شده توسط برخی منابع خبری نشان می‌دهند که کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته تا در سال آینده تعداد اسمارت‌فون‌های سری گلکسی M خود را افزایش دهد. در همین راستا غول کره‌ای احتمالا هندست جدیدی با نام گلکسی M62 را به بازار عرضه خواهد کرد. با آغاز فروش گلکسی M62 این هندست به قدرتمندترین اسمارت‌فون گلکسی M تولید شده توسط کارخانجات سامسونگ تبدیل خواهد شد.

به بیان دقیق‌تر در خصوص به‌کارگیری نام گلکسی M62 برای این محصول هنوز نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد؛ اما اطلاعات منتشر شده توسط برخی منابع خبری نشان می‌دهند که دستگاه آینده سری گلکسی M دارای شماره مدل SM-M625F است. بنابراین با توجه به شماره مدل دستگاه و بررسی سوابق اسمارت‌فون‌های سری گلکسی M سامسونگ طی چند سال گذشته به‌نظر می‌رسد که عرضه عمومی این گجت تحت‌عنوان گلکسی M62 کاملا منطقی خواهد بود.

گلکسی M40 لقب قدرتمندترین اسمارت‌فون سری گلکسی M سامسونگ در سال 2019 را به خود اختصاص داد. در ادامه شاهد عرضه اسمارت‌فون گلکسی M51 در سال 2020 بودیم. انتخاب نام گلکسی M62 برای دستگاه آینده سری گلکسی M در مقایسه با سایر الگوهای نامگذاری دستگاه‌های سامسونگی احتمالا منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد.

گلکسی M62 احتمالا با حافظه‌داخلی چشمگیر 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد

اگرچه در خصوص سخت‌افزار داخلی اسمارت‌فون گلکسی M62 اطلاعات چندانی در دست نیست؛ اما جزئیات اعلام شده توسط برخی مجاری خبری نشان می‌دهند که این دستگاه مجهز به حافظه‌داخلی 256 گیگابایتی خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که آیا پیکره‌بندی 256 گیگابایتی تنها گزینه یا گران‌ترین گزینه پیش روی کاربران به‌شمار خواهد رفت. اما به هرحال این رقم نشان‌دهنده بالاترین ظرفیت حافظه‌داخلی در یک گوشی گلکسی M تا به امروز است. امسال گوشی‌های سری گلکسی M کمپانی مجهز به باتری‌هایی با ظرفیت بسیار بالا هستند. مشخصا مدل گلکسی M51 با باتری غول‌پیکر 7000 میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شد. گلکسی M62 احتمالا از پیکره‌بندی باتری مشابهی بهره برده و در عین‌حال ظرفیت حافظه‌داخلی گوشی‌های سری گلکسی M را به سطح جدیدی ارتقاء خواهد داد.

سامسونگ پیش‌تر با عرضه اسمارت‌فون گلکسی S20 Fan Edition محدوده قیمت‌گذاری جدیدی را برای هندست‌های 256 گیگابایتی خود تعریف کرد. بنابراین غول کره‌ای با عرضه برخی دستگاه‌های گلکسی اقتصادی خود در سال آینده احتمالا رویکرد مشابهی را دنبال خواهد کرد.

2 در مورد “گلکسی M62 به‌عنوان یک دستگاه پیشرفته از سری M سامسونگ در راه است”

  1. حافظه داخلی بیشتر به معنای پیشرفته بودن یه گوشی نیست و همچنین ظرفیت باتری، غول کلاهبردار کره ای بهتره اگزینوس مضخرف رو برداره از رو گوشی هاش و همچنین این پردازنده های غیر بهینه رو به چینی ها نفروشه و باعث بنجل شدن صنعت موبایل نشه!

    1. امیرکیوان گوهری

      سلام دوست عزیز با کمال احترام با نظر شما چندان موافق نیستم. پیشرفته بودن مفهومی نسبی و انتزاعی است و می‌تواند برای هر کاربری یک معنای متفاوت داشته باشد. برای بسیاری از کاربران شارژدهی باتری و ظرفیت حافظه داخلی فاکتورهای بسیار مهمی در انتخاب اسمارت‌فون هستند. همچنین سامسونگ طی سال‌های اخیر در بهینه‌سازی تراشه های اگزینوس پیشرفت بسیار زیادی داشته است و نتایج بنچمارک‌ها نیز این ادعا را تائید می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH