شرکت ریزر از‌ لپ‌تاپ‌های سری ریزربوک 13 برای اهداف غیر گیمینگ رونمایی کرد

امروز شرکت ریزر با معرفی یک لپ‌تاپ جدید برای اهداف غیر گیمینگ همگان را شگفت‌زده کرد. لپ‌تاپ کاملا جدید ریزربوک 13 محصولی ممتاز است که با تمرکز بر مقوله بهره‌وری تولید شده و طی ماه جاری در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. ریزربوک 13 از یک بلوک آلومینیومی مستحکم و بادوام ساخته شده و با رنگ سفید جیوه‌ای و ظاهر خارجی فوق‌العاده روانه بازار می‌شود. وزن لپ‌تاپ جدید کمتر از 3 پوند و ضخامت آن تنها برابر با 6 اینچ است. صفحه‌کلید این لپ‌تاپ همانند سایر لپ‌تاپ‌های گیمینگ محور شرکت ریزر مجهز به نور پس‌زمینه Razer Chroma RGB برای هر کلید بوده و از قابلیت تنظیم سفارشی برخوردار است.

ریزربوک 13 به منظور ارائه تجربه صوتی فوق‌العاده از 2 بلندگو در 2 طرف صفحه‌کلید بهره گرفته است. این اسپیکرها مجهز به فناوری آمپلی‌فایر هوشمند بوده و با بهره‌گیری از تکنولوژی THX Spatial Audio قادر به پخش صدایی غنی و باکیفیت به‌صورت 360 درجه‌‌ای هستند. همچنین تاچ‌پد شیشه‌ای از مشخصه Windows Precision Drivers پشتیبانی می‌کند.

توان پردازشی پیشرفته‌ترین پیکره‌بندی ریزربوک 13 از طریق پردازنده Core i7-1165G7 شرکت اینتل، تراشه گرافیکی یکپارچه و ارتقایافته Iris Xe، حافظه رم 16 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه SSD تامین می‌شود. ریزر به منظور اطمینان از عملکرد خنک و بی‌سروصدای لپ‌تاپ فوق باریک خود تحت فشار پردازشی بالا از ایده محفظه بخار خنک‌کننده منحصربه‌فرد بهره گرفته است.

از جنبه نمایشگر نیز ریزربوک 13 از یک پنل 13.4 اینچی با کالیبراسیون سفارشی، باریک‌ترین حواشی اطراف نمایشگر در مقایسه با سایر پنل‌های 13.4 اینچی در جهان و نسبت ابعاد 16:10 بهره می‌گیرد. پیکره‌بندی نمایشگر تقریبا بدون‌حاشیه ریزربوک 13 در محدوده فول اچ‌دی پلاس از نوع غیرلمسی تا اولترا اچ‌دی پلاس از نوع لمسی متغیر است. هر یک از این پنل‌ها به‌صورت سفارشی توسط کمپانی کالیبره شده و فضای رنگی SRGB را به‌صورت 100 درصدی پوشش خواهد داد. مدل‌های مجهز به نمایشگر لمسی دارای روکش محافظ گوریلا گلس 6 همراه با پوشش ضد انعکاسی هستند.

ریزر به منظور ایجاد تجربه تماس ویدیویی فوق‌العاده باکیفیت از یک وبکم اچ‌دی همراه با آرایه‌ای از میکروفون‌های چهارگانه بهره می‌گیرد. همچنین لپ‌تاپ به لطف استفاده از دوربین از مشخصه احرازهویت Windows Hello پشتیبانی می‌کند. از جنبه امکانات ارتباطی نیز ریزربوک 13 با دو عدد پورت تاندربولت 4 (USB-C)، یک پورت USB-A 3.2 Gen 2، یک درگاه کومبو 3.5 میلی‌متری، یک درگاه HDMI 2.0 فول‌سایز و یک درگاه کارت میکرو اس‌دی روانه بازار می‌شود.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه

  • ریزربوک 13 مجهز به پردازنده Core-i5 اینتل با قیمت‌گذاری پایه 1199.99 دلاری/ 1299.99 یورویی عرضه شده و در ماه نوامبر 2020 به‌صورت اختصاصی از طریق وبسایت Razer.com و خرده فروشی‌های RazerStore در سراسر جهان عرضه خواهد شد.
  • ریزربوک 13 مجهز به پردازنده Core-i7 اینتل با قیمت‌گذاری پایه 1599.99 دلاری/ 1699.99 یورویی عرضه شده و در ماه نوامبر 2020 از طریق وبسایت Razer.com، خرده فروشی‌های RazerStore و خرده فروشی‌های منتخب در کشورهای ایالات‌متحده، کانادا، اروپا، آسیا- اقیانوسیه و چین عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH