اپل با عرضه نخستین آی‌فون تاشو خود تولید تبلت‌های آی‌پد مینی را متوقف خواهد کرد

وبسایت اسرائیلی The Verifier (به نقل از پایگاه اینترنتی AppleTrack) در گزارش اختصاصی خود ادعا کرده که گوشی آی‌فون تاشوی اپل در سال 2022 عرضه خواهد شد.

اکنون مدت‌هاست که شایعات مربوط به آی‌فون تاشو از گوشه و کنار به گوش می‌رسد. یکی از جدیدترین خبرهای منتشر شده در این زمینه ادعا می‌کند که اپل مشغول ارزیابی دستگاه‌های تاشو با نمونه نمایشگرهای تولید شده توسط شرکت سامسونگ است. بر اساس این گزارش آی‌فون تاشو به منزله فصل مشترک میان هندست‌های اپل و تبلت‌های سری آی‌پد مینی قلمداد می‌شود. اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که آی‌فون تاشو بیش‌تر مشابه آی‌پد تاشونده‌ای است که سیستم‌عامل iPadOS را اجرا می‌کند. گزارش اخیر نیز با چنین ادعایی مطابقت دارد. به‌نظر می‌رسد که اپل با عرضه آی‌فون تاشوی خود فرآیند تولید آی‌پد مینی را متوقف خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها نخستین آی‌فون تاشو احتمالا مجهز به حداقل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود. همچنین مدل پایه این هندست احتمالا با برچسب قیمتی 1499 دلاری روانه بازار خواهد شد. بر اساس گزارشات مخابره شده این گجت در ماه نوامبر سال 2022 معرفی خواهد شد. در حال حاضر توصیه می‌شود تا به صحت و سقم این گزارش با دیده تردید نگاه کنید؛ زیرا برچسب قیمتی مورد اشاره برای یک اسمارت‌فون تاشو با برند اپل بسیار سخاوتمندانه به‌نظر می‌رسد.

همان‌طور که پتنت‌های مختلف اخیرا ثبت شده نشان می‌دهند؛ شرکت اپل دیر یا زود بالاخره دستگاه‌ تاشوی خود را به بازار عرضه خواهد کرد. بی‌تردید سامسونگ روی قالب طراحی تاشونده سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام داده است. حتی برخی گزارشات اخیر نیز ادعا می‌کنند که غول کره‌ای پرچم‌داران فعلی خود را یک گام به عقب منتقل نموده و در عوض گوشی‌های تاشو را به‌عنوان پرچم‌داران آینده خود عرضه خواهد کرد.

ظاهرا شرکت گوگل نیز در تدارک عرضه یک دستگاه پیکسلی تاشو است. در حال حاضر کمپانی‌هایی نظیر مایکروسافت و ال‌جی به منظور ارزیابی میزان محبوبیت و کارآیی چنین دستگاه‌هایی اقدام به عرضه گوشی‌های مجهز به نمایشگر دوگانه نموده و شانس خود را در این زمینه امتحان کرده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH