معرفی 7 بازی متفاوت با ایده‌های عجیب برای گوشی‌های موبایل / بخش اول

اگر به دنبال بازی‌های متفاوت هستید، در این مقاله هفت بازی عجیب و غریب، مریض و سمی موبایلی برای اندروید و iOS را معرفی کرده‌ایم.


در بازار پرطرفدار و رقابتی بازی‌های موبایلی، عناوینی موفق هستند که علاوه بر جذابیت موضوعی، متفاوت و خاص باشند، بسیاری از سبک‌های بازی‌های متداول مانند بازی‌های پازلی و امتیازی، تکراری شده و مخاطبان به دنبال بازی‌های جدید می‌گردند، بازی که آن‌ها را بخنداند یا ساختار شکنی کند. تجربه نشان داده که بازی‌های ساختار شکن در مدت کوتاهی به محبوبیت و شهرت می‌رسند و درآمد خوبی برای توسعه دهندگان خود به ارمغان می‌آورند.

در این مقاله به سراغ معرفی همین بازی‌های ساختار شکن رفته‌ایم، بازی‌هایی که از نظر ایده و موضوع، بسیار متفاوت هستند و حتی گیم‌پلی آن‌ها بسیار متفاوت است. البته بازی‌های مورد نظر ما تنها ساختار شکن و متفاوت نیستند، بلکه تا حد زیادی با تفکری شیطنت آمیز و اصطلاحا مریض ساخته شده‌اند. این روزها که ساخت ویدیو‌های عجیب و غریب با نام مستعار “سم” مد شده و همه به دنبال ساخت یا تماشای ویدیوهای سمی هستند، ما نیز می‌خواهیم از این فرصت استفاده کرده و چند بازی موبایلی عجیب و مریض یا سمی را به شما معرفی کنیم. اگر به تجربه اتفاقات جدید علاقه دارید، ما را در بخش اول مقاله بازی‌های مریض موبایلی همراهی کنید:

بازی عجیب

بازی موبایلی Slap Kings

بازی اسلپ کینگز گیم‌پلی ساده‌ای دارد، شما باید در یک مسابقه سیلی‌زنی برنده شوید، تنها کاری هم که لازم است انجام دهید، زدن سیلی به حریفان خود است. این بازی آنچنان در کنترل خشم و استرس موفق نیست اما گاهی اوقات می‌توانید عصبانیت خود را به جای انسان‌های واقعی، بر روی کاراکترهای این بازی خالی کنید. در این بازی هرچه محکم‌تر سیلی بزنید، امتیاز بیشتری خواهید گرفت. امتیاز شما از مقدار جان حریف کم می‌شود و اگر بتوانید قبل از آنکه جان خودتان به پایان برسد، با ضربات محکم‌تر، حریفتان را از پای در بیاورید، برنده خواهید شد. بعد از هر پیروزی با دریافت امتیاز، می‌توانید قدرت سیلی‌ زدن یا جان خود را افزایش دهید.

این بازی اصلا خشن نیست، شما با کارکترهای خنده‌دار باید با فرم و شکل‌های عجیب به حریف خود سیلی بزنید، آمادن شده کاراکترها برای سیلی زدن و خوشحالی بعد از پیروزی آن‌ها، از بخش‌های خنده‌دار و جذاب بازی است.

دانلود بازی عجیب Slap Kings

بازی عجیب

بازی عجیب

 

بازی عجیب

بازی موبایلی Office Jerk

آفیس جرک یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های ساختار شکن اندرویدی است، در این بازی دوربین به صورت اول شخص خواهد بود و وظیفه شما آن است که وسایل مختلف روی میز خود را به سمت همکار خود که در مقابل شما نشسته و پشتش به شماست، پرتاب کنید. با این کار او عصبانی خواهد شد و واکنش‌های خنده‌داری خواهد داشت. در این بازی هر پرتاب درست یک امتیاز دارد، پرتاب درست به آن معناست که وسیله‌ای که شما پرتاب کرده‌اید به همکارتان برخورد کند. یک پنکه در محیط کار است که با هر بار پرتاب جهت و قدرت وزش بادش تغییر می‌کند، این پنکه جهت اجسامی که شما پرتاب می‌کنید را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود اجسام به همکار شما برخورد نکند. اگر این اتفاق بیوفتند امتیاز شما صفر می‌شود و با ذخیره رکوردتان، بازی از اول آغاز خواهد شد، در این بازی رکورد زنی و دریافت امتیاز بالاتر اهمیت دارد.

دانلود بازی عجیب Office Jerk

بازی عجیب

بازی موبایلی Daddy Long Legs

هرچقدر بازی‌های قبلی موجب فروکش شدن عصبانیت شما می‌شود، این بازی به شکلی کاملا برعکس، روی اعصابتان راه می‌رود. در این بازی باید یک کاراکتر دست و پا چلفتی و دیلاق را راه ببرید، یعنی حرکت کاراکتر بازی که “بابا لنگ دراز” نام دارد، به عهده شماست. حرکت قدم به قدم با پاهای دراز و بی‌خاصیت کاراکتر این بازی بسیار دشوار است، بابا لنگ دراز پاهای کشیده و شکننده‌ای دارد، اما بدن او سنگین است که همین سنگینی موجب از دست رفتن تعادل آن می‌شود.

در بازی Daddy Long Legs باید کاراکتر خود را در یک مسیر مشخص راه ببرید اما شاید حتی نتوانید 2 متر هم با او حرکت کنید، کمی طول می‌کشد تا با ریتم حرکت و روش مدیریت این کاراکتر آشنا شوید اما در این حالت باز هم کار آسانی برای رسیدن به رکورد 100 تا 500 متر حرکت نخواهید داشت.

دانلود بازی عجیب و مریض Daddy Long Legs

بازی عجیب

بازی موبایلی Buddy Toss

این بازی از یک تجربه خاص در سراسر جهان ساخته شده، همه ما حداقل یک بار یکی از فرزندان فامیل یا دوستانمان را بغل کرده و به هوا پرتاب کرده‌ایم، تجربه‌ای خوشایند اما خطرناک که بهتر است آن را ترک کنیم. این بازی شبیه به همان تجربه پرتاب کودک به هواست. شما در بازی Buddy Toss باید کاراکترهای مختلف را به هوا پرتاب کنید و هر بار کاراکتر به سمت شما باز می‌گردد با تب کردن صفحه مجددا او را به هوا پرتاب کنید. در این بازی باید سعی کنید تا به موقع کاراکتر را پرتاب کنید، با این کار او را به ارتفاع بیشتری پرتاب خواهید کرد. در این بازی، رکورد ارتفاع پرتاب همان امتیاز شماست و باید سعی کنید با افزایش قدرت، رکورد بالاتری را به ثبت برسانید. در بازی Buddy Toss با دریافت امتیاز می‌توانید کاراکترهای جدید را باز کنید، قدرت خود را افزایش دهید و چالش‌های جدید را تجربه کنید.

دانلود بازی عجیب Buddy Toss

بازی عجیب

بازی عجیب

بازی عجیب

بازی موبایلی There is no game

اینجا از بازی خبری نیست؛ از عنوان این بازی مشخص است که توسعه دهنده آن فکر و خیالاتی برای گیمرها دارد. از زمانی که این بازی را آغاز می‌کنید یک راوی با شما صحبت می‌کند، راوی مدام در تلاش است تا به شما بقبولاند که اینجا بازی نیست و بهتر است بروید و به کارهای دیگر خود برسید. اما این سخنان واقعیت ندارد، شما باید با کنجکاوی و بررسی آیتم‌هایی که بر روی صفحه است سرنخی پیدا کنید و بازی را ادامه دهید. این بازی به صورت معمایی و تاحدودی مخوف ساخته شده و ویژگی برجسته آن، غیرقابل پیش‌بینی بودن مراحل بازی است. شما در هر مرحله باید انتظار یک اتفاق خاص را داشته باشید، البته راوی گاهی اوقات به شما کمک خواهد کرد و گاهی اوقات نیز به دنبال گمراه کردن شماست.

اما برخی از مراحل بازی عجیب There is no game شما را سردرگم خواهد کرد، به دلیل مشخص نبودن ساختار بازی، در بعضی از مراحل نمی‌توانید به آسانی راه عبور به مرحله بعد را پیدا کنید و به اصطلاح گیر می‌افتید. این مراحل باعث عصبانیت شما می‌شود. روند بازی به گونه‌ای است که شما را مجاب می‌کند تا پایان آن را بازی کنید، در واقع بازی اعتیاد آور است و در ذهن شما می‌ماند، به همین دلیل زمانی که در یک مرحله گیر می‌کنید، تمام ذهن و فکر شما درگیر یافتن راهی برای رفتن به مرحله بعد می‌شود، بازی به نوعی دوست دارد تا شما را اذیت کند، بنابراین حواستان باشد که بیش از حد به این بازی دل نبندید.

دانلود بازی مریض There is no game

 

بازی عجیب

بازی موبایلی Dumb Ways to Die

راه‌های بسیار احمقانه‌ای برای مردن وجود دارد و شما همه آن‌ها را در این بازی تجربه خواهید کرد. در Dumb Ways to Die باید چالش‌هایی که پیش روی شما گذاشته می‌شود را به سرعت رد کنید، اگر این اتفاق نیافتد، به شکل معمولا احمقانه و خنده‌داری خواهید مرد. به طور مثال باید زنبورهایی را که دور صورت شماست، بکشید، برای این کار نهایت 10 ثانیه زمان دارید، اگر موفق به کشتن زنبورها نشوید، کاراکتر بازی توسط زنبورها می‌میرد. هر چه جلوتر بروید، زمان انجام چالش‌ها کوتاه‌تر می‌شود، شما تا سه بار می‌توانید بمیرید ولی به بازی ادامه دهید، پس از آن که سه بار مردید، بازی به اتمام رسیده و باید از ابتدا مراحل را آغاز کنید. در کنار روند اصلی بازی، چالش‌های روزانه متنوعی برای این بازی در نظر گرفته شده که با رد کردن آن امتیاز دریافت می‌کنید. این بازی چندین نسخه دارد، که می‌توانید با دانلود کردن آن‌ها، روش‌های جدید برای مردن را تجربه کنید.

دانلود بازی مریض Dumb Ways to Die

بازی عجیب

بازی عجیب

بازی عجیب

بازی موبایلی Sausage Bomber

تکلیف شما با این بازی مشخص است، باید با سوسیس، تانک‌های دشمن را از کار بیندازید و آدم بکشید. در این بازی باید به صورت مرحله‌ای چالش‌ها را رد کنید و حدالامکان در هر مرحله سه ستاره دریافت کنید. گیم‌پلی بازی تا حدودی شبیه به انگری بیردز است، با این تفاوت که به جای پرتاب پرنده، باید از هواپیمایی که از روی تانک‌های دشمن رد می‌شود، سوسیس‌ها را بر سر دشمنان بریزید و آن‌ها را منهدم کنید. بازی در حالت عادی بسیار جدی است، در ابتدای بازی مارش نظامی به صدا در می‌آید و سرهنگان جنگی را مشاهده می‌کنید که به دنبال راه حلی برای مقابله با دشمنان هستند. اما در حقیقت شما باید با هواپیما و سوسیس‌های خود دشمنان را از بین ببرید که یک ساختارشکنی بسیار جالب و خنده‌دار است. مشخص نیست ایده اصلی این بازی از کجا به ذهن توسعه‌دهندگان رسیده اما در هر صورت سوسیس بامبر، قطعا یکی از عجیب‌ ترین و سمی ترین بازی‌های موبایلی برای اندروید و iOS است. 

دانلود بازی عجیب و مریضSausage Bomber

بازی عجیب

بازی عجیب

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH