پیش فروش بی سابقه و باور نکردنی از یک تلفن چینی به نام Xiaomi Redmi Note

Xiaomi-Redmi-Note-Will-Debut-Internationally-in-May

سازنده چینی تلفنهای هوشمند اعلام کرده است که هوشمند Redmi Note آن تنها در 34 دقیقه 100000 هزار نسخه و در ماه مارچ پیش فروش شده است. این کمپانی از تکنیکی بنام Hunger Marketing (ایجاد گرسنگی در بازاریابی)استفاده می‌کند. این کمپانی دو نسخه متفاوت از ردمی نوت دارد که یکی از آنها با قیمت 161 دلار و مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای MT6592 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز برای هر هسته، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی ساخته شده است. این نسخه نه تنها پیش فروش صد هزار تایی تنها در 34 دقیقه داشته، بلکه نمره بنچمارک انتوتوی آن هم 28000 بوده که نمره جالب توجهی است. نسخه دیگر این هوشمند 130 دلار بوده و مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای MT6592 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز برای هر هسته، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است.

هفته گذشته بود که مطلبی حاوی یک رقم غیر قابل باور از پیش فروش این هوشمند در فضای نت منتشر شد. این مطلب می‌گفت که ردمی نوت توانسته 120 میلیون نسخه پیش فروش داشته باشد که البته خود کمپانی آن را اصلاح کرده و اعلام کرد که رقم واقعی 15 میلیون نسخه است. رقمی که برای آغاز بکار این فبلت 5.5 اینچی و با توجه به پیش فروش آیفون‌های 5c و 5s که روی هم 9 میلیون بود واقعا جالب توجه است. این 15 میلیون بعلاوه از مقدار فروش هفته اول سامسونگ گلکسی اس 5 هم بیشتر است.

البته نکته‌ای وجود دارد که جالب توجه است، تعریف کمپانی Xiaomi از پیش فروش کمی با دیگر کمپانی‌ها تفاوت دارد. این سازنده تمام افرادی را که برای این هوشمند ثبت نام می‌کنند، چه برای خرید و چه برای بدست آوردن اطلاعات از زمان عرضه، به عنوان مقدار پیش فروش حساب می‌کند.

این کمپانی هنوز تعداد افرادی را که برای این هوشمند مبلغی پرداخت کرده‌اند منتشر نکرده، پس می‌توان حدس زد که از 15 میلیون کمتر است.

اما این واقعیت از کسی پنهان نخواهد بود که یک فبلت 5.5 اینچی با دوربین 13 مگاپیکسلی و پردازنده 8 هسته‌ای را تنها می‌توان با قیمت 130 تا 160 دلار تهیه نمود که عالی به نظر می‌رسد.

2 در مورد “پیش فروش بی سابقه و باور نکردنی از یک تلفن چینی به نام Xiaomi Redmi Note”

  1. قیمت گوشیهای دیگه هم همینه ولی اونا چون شیپینگ از امارات میخوره و همچنین برند معروفیه گرون تره ولی ژیااومی چون قطعات در کشور خودش تولید میشه ارزونتره و اینکه معمولا سود رو پایین میگیرن تا فروش رو بالا ببرن فروش بیشتر سود کم رو که جبران میکنه هیچ در دراز مدت سود زیادی رو نصیب تولید کننده میکنه مورد دیگه اینکه وقتی شما از یک برندی تعداد زیادی گوشی بخری یا فروش اون تعداد بالا باشه نیاز به لوازم جانبی هم زیاد میشه و اونجا هم فروشنده میتونه سود خوبی رو نصیب خودش بکنه واسه همین قیمتها رو پایین میاره تا فروش رو بالا ببره

  2. الان یه سوال و اون اینکه سازنده اصلا سود میکنه؟
    با این قیمت نهایت اگه بخوای یه چیز شاخ بگیری میری 520 از وینفون میگیری ولی دیگه با وجود این نمیدونم کی حاضر میشه زیر 500 تومن پول به یه چیز دیگه بده؟
    کی عرضه جهتنی میشه؟
    ایران میاد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH