خرید موبایل در یک حراجی برد_برد

در این حراجی همه برنده‌اند!

همه‌گیری کرونا، افزایش تحریم‌ها، بالا رفتن نرخ ارز همه و همه دست به دست هم دادند تا لوازم دیجیتال روز به روز گران‌تر شوند. بالارفتن قیمت‌ها باعث شد تا قدرت خرید مردم برای تهیه لوازم دیجیتال پایین بیاید. حالا خیلی‌ها مجبورند برای تهیه گوشی موبایل مورد علاقه‌شان از دیگر هزینه‌های خود چشم‌پوشی کنند یا اینکه از خرید گوشی جدید صرف‌نظر کنند. این روزها کسی که ماه‌ها برای خرید کنسول رویایی‌اش پس‌ انداز کرده احتمالا با ماه‌ها پس‌انداز دیگر هم نمی‌تواند آن را تهیه کند.

چاره چیست؟ به نظر می‌رسد، منصرف شدن آخرین راه است!

در ایران کسب و کارهای آنلاین، قانونی و دارای مجوزی وجود دارند که تحت عنوان حراجی آنلاین فعالیت می‌کنند. با این روش همه کسانی که قصد خرید محصولات دیجیتال را دارند می‌توانند از طریق حراجی‌های آنلاین، خرید خود را حتی تا 50 درصد زیر قیمت بازار انجام دهند. یکی از این مجموعه‌های معتبر که به صورت کاملا قانونی در حوزه حراجی آنلاین مشغول به فعالیت می‌باشد، کالاکشن است. در ادامه با هم به بررسی حراجی آنلاین کالاکشن می‌پردازیم تا ساز و کار آن را که مطابق با قوانین کشور می باشد برایتان روشن کنیم.

1- محصولات:

محصولات دیجیتال شامل موبایل، کنسول بازی، هارد، پاوربانک و… که همگی اورجینال و دارای گارانتی رسمی هستند. گوشی‌های موبایل دارای کد رجیستری می‌باشند. محصولات دیجیتال در هر دسته از میان محصولات محبوب و پر طرفدار بازار انتخاب می‌شوند.

2- نحوه شرکت:

در ابتدا هر کاربر بایستی در سایت ثبت نام کند.

برای شرکت در حراجی نیاز به خرید اعتبار می‌باشد، که این اعتبار را می‌تواند از سایت خریداری کند.

هر شرکت‌کننده به نسبت اعتبار خریداری شده، شانس ثبت پیشنهاد قیمت در هر حراجی را دارا خواهد بود.

برنده حراجی کسی خواهد بود که بالاترین قیمت را در این حراجی اعلام کند. برنده قادر خواهد بود محصول حراجی را با مبلغی معادل 40 تا 50 درصد زیر قیمت بازار، خریداری کند.

سایر شرکت‌کنندگان می‌‌توانند محصول حراجی را خریداری کنند و به اندازه اعتباری که در حراجی صرف کرده‌اند برای خرید همان کالا تخفیف بگیرند.

بنابراین در این نوع حراجی کسی متضرر نشده و چیزی را از دست نمی‌دهد. لذا به همه کسانی که قصد خرید لوازم الکترونیکی و دیجیتال را دارند توصیه می‌شود در حراجی‌های کالاکشن شرکت کنند تا از فرصت خرید محصولات مورد نظر خود با قیمتی مناسب بهره‌مند گردند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH