شیائومی می 11 پرو با نمایشگر 120 هرتزی +QHD عرضه خواهد شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی شیائومی جزو نخستین برندهایی است که اقدام به عرضه یک اسمارت‌فون با تراشه اسنپ‌دراگون 875 خواهد کرد. این هندست‌ها Mi 11 و Mi 11 پرو نام داشته و بر اساس اعلام یک شخص خبرچین مدل پرو مجهز به یک نمایشگر بسیار جذاب با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی است.

نمایشگر جدید می 11 پرو در مقایسه با پنل می 10 پرو پیشرفت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. شیائومی می 10 پرو مجهز به نمایشگری با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. شخص خبرچین ادعا می‌کند که دوربین سلفی در گوشه فوقانی سمت چپ نمایشگر مستقر شده و کل پنل گوشی مجهز به لبه‌های خمیده خواهد بود. اما هیچ چیز ماهیتی خارق‌العاده ندارد. این وضعیت در خصوص سنسورهای دوربین نیز صادق بوده و در عوض تغییرات اساسی شاهد به‌روزرسانی جزئی آن‌ها هستیم.

برای اعلام سایر مشخصات این اسمارت‌فون هنوز بسیار زود است؛ اما با توجه به فاصله زمانی 1 ماهه تا موعد رونمایی تراشه پرچم‌دار آینده کوالکام به‌کارگیری فناوری شارژ سریع 120 واتی در اسمارت‌فون می 11 پرو چندان مایه تعجب نخواهد بود.

شیائومی می 10 پرو 5G

کمپانی چینی تولیدکننده اسمارت‌فون پیش‌تر از فناوری شارژ سریع 80 واتی رونمایی کرد. با استفاده از این تکنولوژی شارژ باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی هندست ظرف مدت تنها 19 دقیقه از 0 به 100 درصد خواهد رسید. این فناوری احتمالا در ماه فوریه یا مارس و همزمان با رونمایی احتمالی از پرچم‌داران نسل آینده شیائومی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH