تصاویر سامسونگ گلکسی M12 با طراحی مشابه گلکسی A42 منتشر شد

کمپانی سامسونگ بر روی یک اسمارت‌فون اندرویدی پایین‌رده با باتری غول‌پیکر 7000 میلی‌آمپرساعتی کار می‌کند. این هندست احتمالا گلکسی M12 نامگذاری خواهد شد؛ اگرچه استفاده از اسامی گلکسی F12 یا گلکسی F12s نیز سناریویی محتمل به‌نظر می‌رسد. به هرحال در اوایل ماه جاری شاهد انتشار تصاویری زنده از پنل پشتی ناتمام این هندست بودیم؛ اما اکنون یک شخص خبرچین با شناسه OnLeaks@ تصاویر CAD سه‌بعدی مربوط به این اسمارت‌فون را منتشر نموده است.

طراحی دستگاه از شباهت بسیار زیادی با اسمارت‌فون اخیرا معرفی شده گلکسی A42 5G برخوردار است. هندست مذکور از یک پنل تخت 6.5 اینچی با فناوری LCD بهره می‌گیرد. استقرار حسگر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه دستگاه نیز به این واقعیت اشاره دارد (موضوعی که با توجه به رده قیمتی گلکسی M12 کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد).رزولوشن نمایشگر در بهترین حالت برابر با +720p خواهد بود؛ زیرا حتی گلکسی A42 5G نیز مجهز به نمایشگر اولد با رزولوشن 720×1600 پیکسل و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر است.

ابعاد کلی 2 هندست فوق نیز شباهت بسیار زیادی با یکدیگر دارند. ابعاد بدنه گلکسی M12 معادل 163.9×75.9×8.9 میلی‌متر بوده و با احتساب بیرون‌زدگی ماژول دوربین ضخامت دستگاه به 10 میلی‌متر خواهد رسید. بدین‌ترتیب گلکسی M12 در مقایسه با نخستین اسمارت‌فون سامسونگی مجهز به باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی یعنی گلکسی M51 اندکی باریک‌تر است.

پنل پشتی گلکسی M12 با وجود ماژول دوربین مربعی‌شکل برجسته شامل حداکثر 4 المان (احتمالا 3 سنسور دوربین و یک حسگر کمکی) از الگوی طراحی مشابه با گلکسی A42 برخوردار است. فلاش LED درون یک حفره مجزا در قسمت زیرین ماژول برجسته قرار می‌گیرد. پنل پشتی دستگاه از جنس پلاستیک ساخته خواهد شد. استفاده از الگوی طراحی بافت دوگانه در پنل پشتی موضوعی است که در تصاویر زنده به آن هیچ اشاره‌ای نشده است. سه‌چهارم فضای فوقانی پنل پشتی گوشی دارای نوارهای مورب بوده و یک‌چهارم تحتانی نیز دارای ظاهری ساده و براق است. گلکسی A42 مجهز به 4 نوار با بافت‌های متفاوت است. بنابراین به‌نظر می‌رسد که این سبک از طراحی به رویه‌ای غالب برای گوشی‌های سال 2021 سامسونگ (به غیر از مد‌ل‌های سری S) تبدیل شود.

به‌نظر می‌رسد که جک 3.5 میلی‌متری هدفون تا دهه آینده نیز به حیات خود ادامه خواهد داد. فرآیند انتقال داده یا شارژ دستگاه از طریق پورت USB-C انجام می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون گلکسی M12 در اوایل سال آینده رونمایی خواهد شد؛ در حالی‌که مدل‌های گلکسی M10 و گلکسی M11 به‌ترتیب در ماه‌های ژانویه و ژوئن سال جاری میلادی معرفی شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH