نمایشگر برخی دستگاه‌های آی‌فون 12 اپل با مشکل پرش تصویر مواجه هستند

بر اساس گزارشات متعدد تعدادی از دستگا‌ه‌های آی‌فون 12 با مشکلاتی در زمینه صفحه‌نمایش مواجه هستند. این مشکلات شامل سوسو زدن نمایشگر و ایجاد هاله‌های رنگی سبز و زرد بر روی صفحه‌نمایش است. بر اساس یکی از اسناد داخلی به‌دست آمده توسط وبسایت MacRumors حتی اپل نیز وجود چنین مشکلاتی را موردتائید قرار داده است. سندی که ظاهرا برای ارائه‌دهندگان مجاز خدمات اپل منتشر شده است؛ تائید می‌کند که غول کوپرتینویی از مشکلات نمایشگر مطلع بوده و مشغول انجام تحقیقات در این زمینه است.

در عین‌حال اپل به تکنسین‌های مراکز خدمات مجاز خود توصیه کرده است که فعلا از سرویس نمودن آی‌فون‌های معیوب خودداری نموده و در عوض به مالکان این هندست‌ها توصیه می‌کند تا ورژن iOS گوشی خود را همواره به‌روز نگه دارند. به‌نظر می‌رسد که اپل اطمینان دارد که مشکلات نمایشگر جنبه سخت‌افزاری نداشته و از طریق انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری قابل برطرف شدن هستند.

مشکل هاله سبزرنگ در نمایشگر سری آی‌فون 12

برخی مالکان آی‌فون 12 در انجمن‌های گفتگوی رسمی اپل گزارش می‌دهند که مشکل سایه‌های رنگی زمانی پدیدار می‌شود که روشنایی نمایشگر کمتر از 90 درصد تنظیم شده و پیکسل‌های مشکی در صحنه‌های متحرک خاموش نشوند. مشکل سوسو زدن نمایشگر صرفا زمانی قابل‌توجه است که کاربران رسانه‌های دارای نوار مشکی‌رنگ در طرفین را تماشا کنند. گفته می‌شود که هر 2 مشکل پس از مدت زمان مشخصی برطرف خواهند شد. بر اساس گزارشات کاربران سیستم‌عامل‌های iOS 14.2، iOS 14.1 و iOS 14.3 بتا تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته‌اند. در آینده مشخص خواهد شد که اپل چگونه این مشکل را حل و فصل خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH