بیش از 60 درصد کاربران، هنوز از اندروید جیلی ‌بین استفاده می‌کنند!

Jelly-Bean

سیستم عامل اندروید، اکنون یکی از محبوب‌ترین سیستم عامل‌های بازار است. بر خلاف سیستم عامل ios شرکت اپل، گوشی‌های تلفن همراه مبتنی بر اندروید، در تمام رنج‌های قیمت موجود هستند که این خود به محبوبیت اندروید می‌افزاید.

اندروید تاکنون در چندین نسخه متفاوت روانه بازار شده است که طبق آمار، بیشترین استفاده کاربران از نسخه چهارم این سیستم عامل یعنی جیلی بین است.

چندی پیش اندروید کیت ‌کت نیز روانه بازار شد که اکنون، برخی گوشی‌های مبتنی بر اندروید از آن بهره می‌برند. این نسخه برای برخی گوشی‌های دیگر نیز عرضه شده است اما گویا هنوز سهم چندانی از نمودار استفاده کاربران از نسخه‌های متفاوت اندروید ندارد و تنها 8.5 درصد کاربران از این نسخه استفاده می‌کنند. مثل اینکه طعم اندروید جیلی بین (نسخه‌های 4.1 و 4.2 و 4.3) نسبت به سایر طعم‌های اندروید، بیشتر به دل کاربران خوش‌ آمده است که طبق آمار 60.8 درصد کاربران از این نسخه استفاده می‌کنند.

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید بیشتر اسمارت فون‌هایی که با نسخه نان زنجبیلی اندروید (از ورژن 2.3.3 تا2.3.7) عرضه شده‌اند، اکنون به نسخه ساندویچ بستنی (نسخه‌های 4.0.3 و  4.0.4) ارتقا پیدا کرده‌اند.

البته هنوز نسخه رسمی اندروید کیت کت برای تمام گوشی‌هایی که قابلیت استفاده از آن را دارند، عرضه نشده است که این خود می‌تواند سهم این نسخه را در آمار کم کند.

اگر شما هم از کاربران سیستم عامل اندروید هستید، چه طعمی (نسخه) را برای اسمارت فون خود برگزیده‌اید؟

1 در مورد “بیش از 60 درصد کاربران، هنوز از اندروید جیلی ‌بین استفاده می‌کنند!”

  1. درود

    این مثل ویندوز نیست که مثلا ویندوز 8 بیاد کاربرها ترجیح بدن روی 7 بمونن !
    اینجا بحث این هست که تولید کنندگان و سازندگان، کیت کت رو برای مدلها ارائه نمیدهند و گرنه همه دوست دارن کیت کت رو هم روی اسمارت فون خود تجربه کنند !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH