انتشار تبلیغات دستگاه‌های رول‌ شونده و نمایشگرهای سه‌گانه توسط سامسونگ دیسپلی

اخیرا سامسونگ احتمالا از 2 دستگاه جدید به‌صورت غیرمستقیم رونمایی کرده است. کمپانی کره‌ای در وبسایت سامسونگ دیسپلی طرحی از 2 دستگاه جدید را منتشر کرده که احتمالا طی سالیان آینده به‌عنوان گجت‌های واقعی سامسونگ روانه بازار خواهند شد.

در تصویر نخست دستگاهی با نمایشگر تاشونده سه‌گانه ارائه شده که نمایی بازطراحی شده از گلکسی فولد را نمایش می‌دهد. این طراحی جدید نیاز گلکسی فولد به نمایشگر خارجی را برطرف می‌کند؛ چرا که این هندست از قابلیت تاشوندگی تا یک‌سوم اندازه بازشده خود برخوردار بوده و تنها از قسمت فوقانی نمایشگر استفاده می‌کند. لوگوی کوچک تعبیه شده در قسمت تحتانی دستگاه نشان‌دهنده عبارت “Samsung OLED” است.

تصویر بعدی نشان‌دهنده یک نمایشگر رول شونده است که پس از جمع شدن به اندازه یک لوله تبدیل می‌شود.

Samsung Rollable Display

این طرح مفهومی نمایشگر رول شونده با قابلیت تبدیل به دستگاهی کوچک احتمالا بسیار جذاب خواهد بود. اما ظاهرا تنها محدودیت آشکار این است که استفاده از چنین نمایشگر ظریفی صرفا در سطح دسکتاپی امکان‌پذیر خواهد بود. جذابیت این محصول به حمل‌پذیری بیش‌تر نسبت به پویایی آن مربوط می‌شود.   اگرچه سامسونگ به عرضه چنین دستگاه‌های خیالی صریحا اشاره نکرده است. مطمئنا اکنون این باور در کارشناسان شکل گرفته که سامسونگ دیسپلی از توانایی لازم برای ساخت پنل‌های موردنیاز چنین دستگاه‌هایی برخوردار است.


یکی از این دستگاه‌‌ها احتمالا دیر یا زود رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت. وبسایت LetsGoDigital پیش‌تر چندین تصویر ماکت از دستگاه تاشونده سه‌گانه فوق را منتشر کرد. این دستگاه مجهز به یک صفحه‌کلید کشویی بوده و در موقعیت‌های مختلف قابل استفاده است.

تصاویر ماکت منتشر شده توسط وبسایت LetsGoDigital

با ادامه ورود به عصر جدید نوآوری سخت‌افزاری اکنون همگی هیجان‌زده هستیم که ببینیم تولیدکنندگان تا چه اندازه قادر به استفاده از قالب‌های طراحی خلاقانه هستند. به عقیده شما آیا در آینده دستگاهی با یکی الگوهای طراحی فوق به بازار عرضه خواهد شد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH