شیائومی Mi 11 در ژانویه سال 2021 عرضه خواهد شد

به‌نظر می‌رسد که اکثر کمپانی‌های تولیدکننده اسمارت‌فون قصد دارند تا دستگاه‌های پرچم‌دار سال آینده خود را پیش از موعد مقرر به بازار عرضه نمایند. بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ نیز گوشی‌های سری گلکسی S21 خود را در ماه ژانویه ارائه نموده و کمپانی چینی وان‌پلاس نیز هندست‌های خانواده وان‌پلاس 9 را در ماه مارس به بازار عرضه خواهد کرد. این در حالیست که اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس پیش‌تر در ماه آوریل معرفی می‌شدند. اکنون در خصوص گوشی‌های شیائومی نیز گزارشات مشابهی مخابره شده است.


یک خبرچین چینی با شناسه Digital Chat Station با انتشار توئیتی اعلام کرد:

“تصاویر شیائومی Mi 11 (نام احتمالی هندست) در فضای اینترنت منتشر شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌فون در ماه آینده معرفی شده و ظرفیت تولید آن افزایش خواهد یافت.”

به گفته یک خبرچین بسیار معتبر چینی کمپانی شیائومی به‌دنبال عرضه سری Mi 11 در اوایل ماه آینده است. از آنجا که ماه نوامبر به پایان رسیده است؛ لذا منظور وی احتمالا ماه دسامبر بوده است. بعلاوه قرار است تراشه اسنپ‌دراگون 875 کوالکام در ماه دسامبر روانه بازار شود؛ تراشه‌ای که یقینا توان پردازشی شیائومی Mi 11 را تامین خواهد کرد.

در حال حاضر پیرامون اسمارت‌فون شیائومی Mi 11 پرو اطلاعات محدودی منتشر شده است. بر این اساس هندست مذکور احتمالا از یک نمایشگر 120 هرتزی با رزولوشن +QHD، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی بهره‌برداری خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH