سامسونگ: گوشی‌های تاشو آینده از طراحی باریک‌‌تر و سبک‌تر بهره خواهند برد

به گفته لی جونگ مین؛ مدیر اجرایی تیم برنامه‌ریزی واحد موبایل سامسونگ گوشی‌های تاشو امکان رشد بیش‌تر در بازار اشباع شده اسمارت‌فون را فراهم خواهند کرد. آقای لی در مجمع سال 2020 سرمایه‌گذاران سامسونگ اعلام کرد: “گوشی‌های تاشو نمونه‌های توسعه‌یافته اسمارت‌فون‌های فعلی به‌شمار نمی‌روند؛ بلکه محصولاتی کاملا جدید قلمداد می‌شوند.”

وی افزود که در آینده گوشی‌های تاشو از طراحی سبک‌تر و باریک‌تری بهره خواهند برد. چنین ادعایی در خصوص گلکسی زد فولد 2 صادق نیست؛ چرا که وزن 282 گرمی آن در مقایسه با هندست 263 گرمی نسل قبلی به‌مراتب سنگین‌تر است. بازطراحی قسمت لولا مزایای مختلفی را به‌همراه خواهد داشت. بدین‌ترتیب از ورود گردوغبار به داخل دستگاه جلوگیری شده و نمایشگر گجت در زوایای مختلف ثابت می‌شود؛ اما در عین‌حال ضخامت گوشی تا حدودی افزایش یافته و از 15.5 به 16.8 میلی‌متر رسیده است.

اکثر خریداران گلکسی زد فولد 2 این هندست را به‌خاطر نمایشگر بزرگ شبه تبلتی آن خریداری کردند. این مشخصه به افزایش بهره‌وری دستگاه کمک می‌کند. جدید بودن سبک طراحی دستگاه یکی دیگر از دلایل موفقیت آن محسوب می‌شود. خریداران گلکسی زد فلیپ در گروه متفاوتی طبقه‌بندی می‌شوند. آن‌ها قابلیت حمل‌پذیری و طراحی را اولویت قرار داده‌اند. در این مورد نیز جدید بودن سبک طراحی دستگاه برای مشتریان بسیار جالب‌توجه بوده است.

به هرحال همکاری سامسونگ با شرکت‌های گوگل و مایکروسافت به غول کره‌ای کمک کرد تا تجربه گوشی‌های تاشو را ارتقاء دهد؛ در حالی‌که یک طراح معروف با نام Thom Browne نیز به شکل‌گیری طراحی خارجی منحصربه‌فرد دستگاه کمک کرد.

اسمارت‌فون‌های سری فولد به‌عنوان سری هندست‌های برتر سامسونگ معرفی خواهند شد. به همین دلیل گلکسی زد فولد 3 با قیمت‌گذاری مشابه گلکسی زد فولد 2 عرضه خواهد شد. همچنین این هندست برای نخستین بار از امکانات پیشرفته‌ای نظیر دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرده و از قابلیت‌های قدیمی برتر نظیر پشتیبانی از قلم S Pen نیز استفاده خواهد کرد.

اکنون که مشکلات مربوط به طراحی لولا برطرف شده است؛ سامسونگ به‌دنبال اعلام برخی مشخصات گلکسی زد فولد 3 است؛ محصولی که احتمالا در ماه ژوئن معرفی خواهد شد. گوشی‌های سری گلکسی S در ماه ژانویه عرضه می‌شوند. بدین‌ترتیب پیش از عرضه پرچم‌دار جدید گلکسی فولد زمان بیش‌تری برای فروش این هندست‌ها فراهم خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH