گلایه جهرمی از انتقادات رسانه‌ها نسبت به ضعف پوشش اینترنت در روستاها

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در جلسه ویدیو کنفرانس که با حضور مسئولان استان زنجان برای رفع مشکلات ارتباطی این استان برگزار شد، اعلام کرد: ما از همه ظرفیت خود برای بهره‌مند کردن روستاهای بیش از 20 خانوار به اینترنت استفاده خواهیم کرد، تا پایان سال همه روستا‌های بیش از 20 خانوار به اینترنت مجهز می‌شوند.

جهرمی ادامه داد: زمانی که متوجه مشکل حاد اینترنت در زنجان شدیم، فرض کردیم که این‌ها بچه‌های خودمان هستند که برای آموزش مجازی مشکل دارند و با همه توان برای رفع مشکل تلاش کردیم. پروژه‌های ارتباطاتی استان زنجان پیشرفت خوبی داشته، در حال حاضر 70 سایت برای 95 روستا در استان زنجان دایر شده است. به دنبال آن هستیم تا مشکلات استان‌های کردستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و زنجان را رفع کنیم.

گلایه آذری جهرمی از رسانه‌ها

جهرمی با گلایه از جوسازی‌های منفی که در مورد ضعف اینترنت بر علیه وزارت ارتباطات شکل می‌گیرد، گفت: تصاویری در فضای مجازی منتشر می‌شود که مثلا در یک روستا اینترنت وجود ندارد، رسانه‌های داخلی هم که از نهادهای انقلابی بودجه می‌گیرند نیز به دنبال آن هستند تا با این تصاویر سریعا از وزارت ارتباطات نقد کنند، البته آن‌ها حق دارند نقد کنند ولی در کنار نقد خدماتی را که ارائه شده است، نیز ببینند، از طرفی ضد انقلاب هم منتظر سواستفاده هستند و این سبب دلسردی همکاران ما می‌شود.

وزیر ارتباطات ادامه داد: البته من به همکارانم می‌گویم که دلسرد نباشید، ما گروهی راه اندازی کردیم تا هر تصویری که از ضعف خدمات اینترنتی در روستاها می‌بینیم، فارق از حقیقت یا کذب بودنش، پیگیری کنیم تا مشکلات موجود رفع شوند. گاهی مرور می‌کنیم که اگر ویروس کرونا در سال 95 می‌آمد، با وجود ضعف پوشش اینترنت چه خسارت‌هایی از نظر آموزشی و درمانی می‌دیدیم، اما طی این چند سال پوشش اینترنت گسترش پیدا کرده و همکاران من تلاش کرده‌اند تا روستا‌های زیادی به اینترنت متصل شوند.

آذری جهرمی در پایان گفت: ما اعتقاد داریم رسیدن به کمال دو بعد دارد، یکی شخصی و دیگری خدمت به مردم است که موجب کمال انسان می‌شود، امیدواریم این اقدامات ما ذخیره خیر برای دنیا و آخرت باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH