عرضه گلکسی نوت ۳ در رنگ‌هایی دل‌پذیر

gsmarena_001 (3)

در جدیدترین کاتالوگ منتشرشده از سوی شرکت سامسونگ برای کشور کره جنوبی، دو رنگ جدید برای گلکسی نوت ۳ نئو ارائه شده است. این فبلت به زودی در دو رنگ صورتی و قرمز به بازار خواهد آمد، اما هنوز زمان دقیق عرضه آن مشخص نشده است.

دقیقا معلوم نیست که آیا این رنگ‌های جدید به خارج از بازارهای کره جنوبی نیز راه پیدا خواهند کرد یا خیر؛ اما تاریخچه این شرکت نشان می‌دهد که این تغییرات به زودی به بازارهای جهانی نیز خواهند رسید.

گلکسی نوت ۳ نئو در آخرین روز ماه ژانویه سال گذشته معرفی شد. این فبلت غول‌پیکر دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی از نوع AMOLED بوده و وضوح اچ دی را به کابران ارائه می‌دهد. 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه را کامل‌تر می‌کند. پردازنده این تلفن همراه یک چیپست 6 هسته‌ای است که از دو هسته cortex-A15 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز و ۴ هسته cortex A7 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز تشکیل شده است. اگرچه در نسخه HSPA+ پردازنده‌ای ۴ هسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز به‌کاربرده شده است.

اصلی‌ترین تفاوت‌های گلکسی نوت ۳ نئو با برادر بزرگ‌ترش، در امکانات سخت افزاری است که شامل رم دستگاه(۲ گیگابایت به جای ۳ گیگابایت)، پردازنده (۶ هسته ای به جای ۸ هسته ای)و رزولوشن صفحه نمایش(اچ دی به جای فول اچ دی) است.

samsung-galaxy-note-3-neo1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH