هوش مصنوعی در کالبد شهر با اینپین

استراتژی و کیفیت ارائه محصول و خدمات هر استارتاپ، به واسطه اهداف و نگاه سرمایه گذاران و مدیران آن شکل می گیرد که هرچه این فرآیند، پیرو رفع نیاز و آسان کردن فعالیت های کلی و جزئی مردم برنامه ریزی شود، احتمال موفقیت آن استارتاپ بیشتر است.

این روزها که انجام امور روزمره در تمام دنیا با چالش همراه شده و بیش از پیش، مجموعه های خدمت رسان اینترنتی درکانون توجه قرار گرفته اند، انتخاب شدن اپلیکیشن و یا سایت ها توسط کاربران برای استارت آپ ها اهمیت بیشتری پیدا کرده و به همین واسطه، رقابت بین آنها برای ارائه بهتر خدمات افزایش یافته است.

استارت آپ هایی که جاودان شدند؛

در این بین استارت آپ های مختلفی ایجاد شده اند که با استراتژی های مختلف به یک بخش ورود کرده و به خدمت رسانی می پردازند. برخی برای کسب درآمد و فروش در مدت زمان کوتاه وارد بازار وارد می‌شوند، برخی دیگر نیز با اهداف بلند مدت و استراتژی ماندگار و نهادینه شدن خدمات خود، در یک شهر یا کشور استارت آپ خود را راه اندازی کرده اند.

بسیاری از استارتاپ های کشور ما در سال های اخیر با اهداف ماندگاری در بازار شروع به کار کرده و بسیاری از آن آنها توانستند علاوه بر اینکه سهم قابل توجهی در بازار کسب کنند، خدمات و نحوه فعالیت سایر بخش های آن حوزه را نیز به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه کنند.

‏در این راستا سرویس های حمل و نقل داخل شهر ملموس ترین مثالی است که می توان برای این مهم ذکر کرد. به طوری که پس از راه اندازی استارتاپ های تاکسیرانی، مدل جابجایی مسافر در داخل شهر کاملاً تغییرکرد. این امر توانست علاوه بر اینکه یک جریان نوین در کشور ایجاد کند و اعتماد مردم را نسبت به خدمات اینترنتی افزایش دهد، ارزش افزوده هایی در کل صنف ایجاد کند تا هم مصرف کنندگان و هم افراد شاغل در آن بخش، از مزایای آن استفاده کنند.

پرچمداران توسعه تکنولوژی هوش مصنوعی؛

گفتنی است سایر بخش ها نیز همچون خرید کالاهای روزمره و اساسی، تهیه غذا و خیلی از خدمات دیگر نیز توسعه یافته و استارتاپ های مختلفی در این بخش ها به ارائه خدمات می پردازند. اما یکی از بخش‌های مهم که سال های زیادی بود پیشرفت چشمگیری نداشت و سبک فعالیت در آن به روش سنتی انجام می شد، مدتی است در توسعه همه جانبه پیشگام شده و تمام فرآیندهای آن، با تکنولوژی روز دنیا همسو شده است.

این بخش یعنی بازار معاملات املاک، یکی از مهمترین قسمت های اقتصاد مسکن و حوزه ای تاثیرگذار در کل کشور است که علاوه بر مزایای اقتصادی، از نظر اجتماعی نیز تاثیرات مثبت و منفی زیادی در جامعه دارد. چرا که با تحرک در این صنف، تامین نیاز مسکن برای مردم راحت تر شده و یک بخش مهم یعنی مسکن به رونق می رسد.

در این راستا مدتی است این بازار توسط مجموعه ای دانش بنیان به نام اینپین، توسعه یافته که با ایجاد ابزارهای متعدد، خدمات مختلفی را با استفاده از هوش مصنوعی به همراه آورده است. ابزارهای که باعث افزایش راندمان مشاورین املاک، آسان شدن پروسه جستجو و انجام معاملات ملکی شده است.

گفتنی است اینپین علاوه بر تسریع و تسهیل در فرآیند معاملات ملکی، ارزش افزوده های مهمی همچون ایجاد شفافیت در بازار و افزایش اعتماد مردم به این صنف را نهادینه کرده است. همچنین اینپین، جزو مجموعه هایی است که علاوه برتوسعه و پیشرفت فعالیت مشاورین املاک و در مجموع روند خرید و اجاره مسکن، اهدافی بلند مدت و بین المللی را از ابتدای فعالیت خود در نظر گرفته و همچنان بر همان مبنا در حال فعالیت است.

حضور در بازارهای بین المللی، با هدف بهترین شدن؛

شایان ذکر است وجوه تمایز اینپین، از استراتژی هوشمندانه آن شکل گرفته که حضور در بازار بین الملل و ارائه خدمات در سراسر دنیا است. این مهم علاوه بر اینکه باعث می‌شود خدمات و ابزارهای اینپین با استانداردهای جهانی مطابقت داشته باشد، نیاز به بروزرسانی و توسعه هر روزه آن ها را به همراه داشته است. گفتنی است این مهم تا به امروز در مجموعه اینپین در بهترین سطح رعایت شده و همچنان توان رقابت با مجموعه های کشورهای توسعه یافته افزایش می یابد. این ارتقا سیستم های هوشمند اینپین، به تولید ابزارهای مختلف منجر شده که علاوه بر اینکه مردم را در سریع ترین زمان به خانه رویایی خود می رساند، بازار مسکن را شفاف و پویا می کند.

شایان ذکر است یکی از این ابزارها که علاوه بر کمک به مردم، فعالیت مشاورین املاک را تخصصی تر می کند، جستجو از طریق وارد کردن سلایق و نظرات متقاضی است. به این صورت کاربر برای خرید یا اجاره ملک مورد نظر خود، لازم نیست میان انبوهی از فایل های متفرقه به دنبال خانه بگردد و صرفاً نظرات و المان هایی که برای انتخاب یک واحد مسکونی ایده آل برایش اهمیت دارد را به راحتی در سامانه اینپین وارد می کند. به این صورت هوش مصنوعی را برای جستجو در میان فایلهای مطابق با نیاز خود به کار می‌گیرد.

از سوی دیگر سامانه اینپین، نیازهای کاربر را برای مشاور املاک محدوده مشخص شده که در آن بازه قیمتی فعالیت دارند ارسال می کند تا به محض اینکه واحدی متناسب با نیاز متقاضی پیدا شد، از طریق پیامک کاربر را مطلع‌کنند. گفتنی است اینپین فایل هایی که با نیاز کاربر تفاوت زیادی ندارد و بسیاری از موارد را پوشش می‌دهد را نیز در اختیار متقاضی می گذارد.

اینپین، پیشرو در ایجاد ابزارهای نوین جستجوی ملکی؛

یکی دیگر از ابزارهایی که این مجموعه برای اولین بار در کشور راه‌اندازی کرد و مورد استقبال مردم قرار گرفت، جستجو از طریق سیستم واقعیت افزوده “ar” است. این ابزار کاملاً با تکنولوژی روز دنیا همسان سازی شده و طی سال هایی که اینپین آن را در کشور راه‌اندازی کرد، با آزمون و خطای مختلف عیب یابی و در نهایت مشکلات آن برطرف شد که امروز شاهد بهترین عملکرد این ابزار نوین ملکی هستیم.

لازم به ذکر است این ابزار جستجو از طریق دوربین گوشی همراه، خانه های آماده عرضه که تا شعاع ۵۰۰ متری کاربر قرار دارد را نشان می‌دهد. گفتنی است مشخصات تماس مشاور املاکی که فایل مورد نظر را در اختیار دارد، به همراه متراژ و قیمت آن با ارائه مجوز از سوی مالک به کاربر نشان داده می شود.

بستری که مردم و مشاورین املاک را به هم می رساند؛

اما یکی دیگر از ابزارهای جستجو که می توان گفت در بین مردم کشور ما به عنوان یکی از بهترین ابزارهای جستجو به شمار می رود، پیدا کردن خانه از روی نقشه است. گفتنی است هنگام جستجو در محله های مختلف، مشاورین املاک آن منطقه نیز در پایین صفحه معرفی می­شوند تا کاربر بتواند پس از انتخاب خانه مورد نظر خود، مشاوری که در آن منطقه فعالیت می‌کند را نیز برای ادامه فرآیند معامله ملکی برگزیند.

این مهم باعث شده است تا تمام فرآیند معاملات ملکی توسط کاربر و با نظر و سلیقه او انجام گیرد. همچنین این فرآیندها باعث تخصصی شدن و ایجاد رقابت سالم در بین مشاور املاک شده است تا با انجام معاملات موفق و مورد پسند کاربران قبلی، رزومه قابل قبولی را جمع آوری کرده و نظر متقاضیان جدید را به خود جلب کنند. جهت جستجوی ملک و خرید آپارتمان در تهران می توانید به اینپین مراجعه کنید.

هوش مصنوعی در بطن فعالیت های مردم ایران، دنیا را شگفت زده کرده است؛

در نهایت این مجموعه با این ابزارها و خدمات، علاوه بر توسعه فعالیت ملکی در ایران و بهبود شرایط بازارمسکن، با معرفی تکنولوژی موجود در کشور به جهانیان مردم دنیا را از این پیشرفت و توسعه ایران آگاه می سازد. از سوی دیگر این مجموعه با ایجاد یک بستر اطلاع‌رسانی آنلاین، اطلاعات ملکی مردم را با انتشار محتواهای تخصصی در خصوص بازارمسکن، مشاورین املاک، فناوری در این بازار و مطالب دیگری همچون معماری و دکوراسیون، سبک زندگی و اخبار این حوزه افزایش می دهد. برای دسترسی به این مطالب می توانید مجله اینپین را در گوگل جستجو کنید.

لازم به ذکر است تمام خدمات و ابزارهای فوق در اپلیکیشن و سایت اینپین قرار گرفته است که می‌توانید با وارد کردن واژه “inpin” در نوار ابزار موتورجستجوی سیستم هوشمند خود، وارد سایت شده و یا از طریق بسترهای ارائه برنامه، اپلیکیشن اینپین را دریافت کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH