استخراج بیت کوین همیار ماینر، مسیری برای رسیدن به قله کسب درآمد اینترنتی

استخراج ابری بیت کوین یکی از شیوه‌های مطمئن برای کسب درآمد از طریق اینترنت در دنیای امروز است. با گسترش ویروس کرونا و از رونق افتادن کسب و کارهای حضوری، تنها کسانی می‌توانند از این آشفته بازار جان سالم به در ببرند که از قبل فکری برای پیوستن به موج مجازی شدن کرده و راهی برای کسب درآمد از بسترهای اینترنتی یافته‌اند. اما نکته مهم اینجا است که صاحبان درآمدهای ریالی نیز نمی‌توانند از این هرج و مرج خود را نجات دهند و نیاز به یک منبع مستحکم‌تر برای سفت کردن پایه‌های خود هستند.

از این رو پیشنهاد همیار ماینر به شما ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و به ویژه بیت کوین است. دنیایی که در آن شما می‌توانید درآمد خود را به دلار تبدیل کرده و خود را از چنگ نوسانات بازار ریال خلاص کنید. اما استخراج بیت کوین همیار ماینر کاری نیست که به سادگی و تنها با یک جستجوی ساده در اینترنت قابل انجام باشد. به همین دلیل همیار ماینر در کنار ارائه انواع خدمات در زمینه استخراج بیت کوین، مجموعه مقالات مفصلی را برای شما عزیزان درباره اصطلاحات رایج در این بازار تهیه کرده است.

به علاوه شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با مشاوران همیار ماینر تماس بگیرید یا به صورت آنلاین با آن‌ها چت کرده و سوالات خود را در این حوزه مطرح نمایید. همچنین سرویس‌های ویژه‌ای که در زمینه استخراج بیت کوین همیار ماینر برایتان فراهم شده است، می‌تواند مسیر شما را در رسیدن به قله درآمد در این زمینه هموارتر کند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با مفهوم بیت کوین و شیوه‌های خرید آن آشنا کنیم.

همچنین شما میتوانید در ماشین حساب بیت کوین به بررسی درآمد و سود خود از سرمایه گذاری در اجاره ماینر بپردازید. ماشین حساب ماینر همیار ماینر دقیق ترین و به روز ترین ارقام بیت کوین و سود استخراج ابری را برای شما محاسبه می‌کند.

بیت کوین، نخستین ارز دیجیتال جهان

یکی از مهم‌ترین پرسش‌ها در شروع به کار با بیت کوین این است که بیت کوین چیست و چطور به وجود آمده است؟ در سال 2008 یک برنامه‌نویس جوان با نام مستعار ساوشی ناکاماتو از یک سامانه پرداخت الکترونیکی رونمایی کرد که مبنای اصلی آن الگوریتم‌های پیچیده ریاضی بود. این ایده به جایی رسید که توانست امروز بزرگ‌ترین زنجیره تجارت‌های اینترنتی و الکترونیکی را بدون نظارت نهادهای متمرکز ایجاد کند. در این زنجیره هیچ شخص سومی در معامله دو طرفه وجود نداشته و امنیت معاملات تنها از طریق کدگذاری‌های متوالی تامین می‌شود.

بیت کوین با ارزهای سنتی عادی تفاوت‌های عمده‌ای دارد. به عنوان مثال حتی برای نگهداری آن نیز نیاز به یک کیف پول مخصوص دارید که بتواند امنیت شما را در این فضا تامین کرده و بیت کوین‌های شما را محفوظ نگه دارد. اما تنها تفاوت بیت کوین با ارزهای سنتی در این مورد خلاصه نمی‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بیت کوین غیرمتمرکز بودن آن است. این مورد به این معنا است که هیچ موسسه‌ای تراکنش‌های بیت کوینی را تحت کنترل ندارد.

به عبارت بهتر گروهی از کد نویسان داوطلب هستند که وظیفه نگهداری از بیت کوین‌ها را به عهده گرفته‌اند. بنابراین تنها یک شبکه گسترده از کامپیوترهای مخصوص در سرتاسر جهان هستند که بیت کوین را نگه می‌دارند. به همین دلیل بیت کوین ارز محبوب کسانی است که با سیستم بانکی و موسسات مالی و دولتی مشکل دارند.

از سوی دیگر ارزهای سنتی مانند دلار، ریال یا یورو به صورت نامحدود عرضه می‌شوند. یعنی بانک مرکزی می‌تواند به مقدار دلخواه پول چاپ کرده و با این کار ارزش پول را تحت تاثیر قرار دهند. اما تعداد بیت کوین‌های موجود در جهان محدود است. استخراج بیت کوین نیز کار ساده‌ای نیست و روزانه تعداد کمی از بیت کوین‌ها استخراج می‌شوند. برنامه‌ریزی برای ادامه روند استخراج بیت کوین تا زمانی است که تعداد بیت کوین‌ها به 21 میلیون برسد. از آن لحظه به بعد عرضه بیت کوین متوقف شده و در اثر افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال، سرمایه صاحبان بیت کوین چند برابر خواهد شد.

تراکنش‌های بیت کوینی بدون نیاز به احراز هویت و تنها در صورت داشتن موجودی کافی در کیف پول بیت کوین انجام می‌شوند. در واقع در دنیای بیت کوین این کیف پول شما است که هویت شما را تعیین می‌کند. با این حال بیشتر صرافی‌های ارائه‌دهنده بیت کوین موظف شده‌اند که هویت کاربران را شناسایی و تایید کنند. به همین دلیل بیت کوین فضایی را برای پول‌شویی یا درآمدزایی در اختیار کلاه‌برداران قرار نمی‌دهد. پس معطل نکرده و اگر سرمایه‌ای دارید که در بازار طلا یا ملک به کارتان نمی‌آید، به اجاره ماینر در سایت همیار ماینر اختصاص دهید.

معتبر ترین سایت جهانی در استخراج ابری بیت کوین سایت جنسیس ماینینگ Genesis Mining است و معتبرترین سایت استخراج ابری بیت کوین ایرانی و اجاره ماینر بیت کوین هم سایت hamyarminer.org است.

برای خرید بیت کوین چه روش‌هایی وجود دارد؟

خرید و فروش بیت کوین نیز مانند هر ارز دیگر شیوه‌های مخصوص به خود را دارد. برای خرید بیت کوین باید پیش از هر چیز یک کیف پول برای نگهداری آن تهیه کنید. حالا زمان آن است که شیوه دلخواه خود را برای خرید انتخاب کرده و معاملات خود را کلید بزنید. رایج‌ترین راه خرید بیت کوین در دنیای امروز، خرید از صرافی‌های مجاز است. صرافی‌هایی که شما می‌توانید با ایجاد یک حساب کاربری و از طریق پرداخت اینترنتی خرید بیت کوین را از طریق آن‌ها انجام دهید.

اما نکته مهم اینجا است که هر صرافی نمی‌تواند برای خرید بیت کوین قابل اعتماد باشد. به همین دلیل باید پیش از اینکه پول خود را به حساب یک صرافی ارائه‌دهنده بیت کوین واریز کنید، باید کاملا از صحت عملکرد و اعتبار آن اطمینان داشته باشید. این اطلاعات را می‌توانید از طریق گوگل یا مشورت با افراد خبره مانند مشاوران همیار ماینر به دست آورید. به عنوان مثال صرافی‌های بیت برگ، Pay98 و فرهاد اکسچینج، زمینه معامله بیت کوین با ریال را فراهم کرده‌اند.

راه دیگر برای خرید بیت کوین، خرید آن از فروشندگان شخصی است. اما مسئله اصلی اینجا است که شما چگونه می‌توانید به این فروشندگان دسترسی پیدا کنید. برای ایجاد ارتباط میان خریداران و فروشندگان شخصی بیت کوین وب سایت‌های واسطه به وجود آمده‌اند. نقش این وب سایت‌ها مانند روزنامه‌های نیازمندی در دنیای واقعی و دیوار یا شیپور در دنیای مجازی است. با این حال بعضی از این وب سایت‌ها می‌توانند در قبال دریافت مبلغی اعتبار فروشنده را برای شما تعیین کنند.

راه دیگر برای خرید بیت کوین استفاده از دستگاه ATM مخصوص این کار است. در حال حاضر حدود 5445 دستگاه ATM در سرتاسر دنیا وجود دارد که بیشترین آن‌ها در کشورهای امریکا، کانادا و انگلیس متمرکز شده‌اند. در ایران علیرغم رونمایی از این دستگاه، هنوز امکان خرید بیت کوین از طریق دستگاه‌های ATM برای کاربران ایرانی فراهم نشده است.

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم استخراج بیت کوین همیار ماینر راهی موثر در افزایش درآمد شما و راحت کردن خیال شما از نظر اقتصادی است. اما پیش از اینکه بخواهید ندیده و نشناخته قدم به این بازار بگذارید و خودتان را متحمل ضررهای زیاد کنید، باید بدانید که آشنایی با مفاهیم اولین گام در رسیدن به موفقیت در این حوزه است. بنابراین بهتر است سری به سایت همیار ماینر زده و از مقالات تخصصی تهیه شده در این حوزه استفاده کنید. همچنین می‌توانید ابهامات خود را با مشاوران همیار ماینر در میان گذاشته و از این دریا مروارید بیشتری را نصیب خود کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “استخراج بیت کوین همیار ماینر، مسیری برای رسیدن به قله کسب درآمد اینترنتی”

  1. عزیزان به همیار ماینر اعتماد نکنید. چند ماه است که مشتریان قدیمی‌اش را سر می‌دواند و به درخواست‌های برداشت رسیدگی نمی‌کند. یک مدیر عامل خارجی هم آورده‌اند که طرف اصلاً ایران نیست. خلاصه بگویم معلوم نیست در همیار ماینر چه خبر است و در کمال تعجب دارند سرمایه‌گذار جدید هم جذب می‌کنند. احتمال اینکه کلاهبردار باشند خیلی خیلی زیاد است.

  2. این شرکت همیارماینر وعده‌هایش دروغ بود. معلوم نیست بر بر سر اصل سرمایه و سود ما چه آورده‌اند؟ پنل جدید هم زده‌اند و دارند سرمایه‌گذار جدید جذب می‌کنند خیلی مراقب باشید هموطنان.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH