جزئیات مربوط به 3 گوشی تاشو آینده سامسونگ در سال 2021 منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها در سال آینده کمپانی سامسونگ 3 گوشی تاشو جدید و متفاوت را به بازار عرضه خواهد کرد. بر اساس اعلام موسسه تحقیقاتی UBI Research (به نقل از وبسایت The Elec) کمپانی کره‌ای در تدارک عرضه 3 گونه مختلف پنل‌های اولد برای 3 مدل متفاوت از گوشی‌های تاشو با اسامی گلکسی زد فلیپ 2، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فولد لایت است.

بر اساس گزارشات گلکسی زد فلیپ 2 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی با طراحی حفره‌دار و یک نمایشگر خارجی 3 اینچی است. در صورت صحت این گزارش نمایشگر اصلی گجت فوق از ابعادی مشابه نسخه اولیه گلکسی زد فلیپ برخوردار خواهد بود. نمایشگر خارجی هندست جدید نیز در مقایسه با نمونه 1.1 اینچی مدل قدیمی‌تر به میزان قابل‌توجهی بزرگتر است.


گلکسی زد فولد 3 ظاهرا از یک نمایشگر داخلی 7 اینچی و نمایشگر خارجی کوچکتر 4 اینچی بهره می‌گیرد. در عین‌حال گزارشات اخیر نشان می‌دهند که گلکسی زد فولد لایت نیز از نمایشگرهایی با اندازه‌های مشابه بهره گرفته و در مقایسه با گلکسی زد فولد 3 گزینه ارزان‌قیمت‌تری به‌شمار می‌رود. این گزارش می‌افزاید که گلکسی زد فولد 3 از قلم S Pen پشتیبانی نموده و مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ به منظور کاهش میزان مصرف انرژی در این هندست از فناوری نمایشگر LTPO استفاده خواهد کرد. همچنین گزارشات اخیر از به‌کارگیری شیشه فوق‌العاده باریک (UTG) در هر 3 گوشی تاشوی آینده سامسونگ حکایت دارند.

اکنون نخستین بار نیست که اخباری پیرامون گوشی‌های تاشوی آینده سامسونگ به گوش می‌رسد. یک شخص خبرچین با نام مکس وینباخ پیش‌تر به اسامی کلیه دستگاه‌های پرچم‌دار سال 2021 سامسونگ اشاره کرد. وی به موجودیت هر 3 گوشی تاشو و همچنین توقف تولید اسمارت‌فون‌های سری گلکسی نوت اشاره نمود.

چندین مورد از گزارشات اخیرا منتشر شده ادعا کردند که سامسونگ به منظور ایجاد فضای بیش‌تر برای گوشی‌های تاشوی خود به‌دنبال توقف تولید سری گلکسی نوت است. در حال حاضر پیش‌بینی تصمیمات نهایی سامسونگ برای سال 2021 امکان‌پذیر نیست. حتی در صورت تصمیم کمپانی برای عرضه 3 گوشی تاشو در مقطع کنونی نیز سامسونگ به‌راحتی می‌تواند راهبردهای خود را بر اساس شرایط حاکم بر بازار تغییر دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH