هندست نوکیا 5.4 با تراشه اسنپ‌دراگون 662 و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود

اسمارت‌فون نوکیا 5.4 در شرف رونمایی قرار دارد؛ چرا که این هندست پیش‌تر تائیدیه FCC را دریافت نموده است. اگرچه موجودیت چنین دستگاهی هنوز توسط HMD Global رسما موردتائید قرار نگرفته است؛ اما اکنون فهرست مشخصات کامل نوکیا 5.4 منتشر شده است.
ظاهرا گوشی جدید نوکیا یک اسمارت‌فون میان‌رده کاملا مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. همچنین برخی مشخصات این هندست نظیر نمایشگر و تراشه مورد استفاده در آن با برخی دستگاه‌های پایین‌رده مشترک است.

کمپانی HMD به‌دنبال عرضه مدل جانشین نوکیا 5.3 است

بر اساس پیش‌بینی‌ها نوکیا 5.4 با تراشه اسنپ‌دراگون 662 به بازار عرضه خواهد شد. همچنین اکنون می‌دانیم که این هندست مجهز به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود. همچنین فهرست مشخصات دستگاه از وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی با قابلیت پشتیبانی از حداکثر 256 گیگابایت حافظه حکایت دارد.

پنل جلویی گوشی از یک نمایشگر 6.39 اینچی LCD با رزولوشن 720p میزبانی می‌کند. دوربین سلفی مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی است. اگرچه به موقعیت استقرار این سنسور صریحا اشاره نشده است؛ اما یک شایعه ادعا می‌کند که این دوربین درون حفره کروی‌شکل مستقر خواهد شد. در خصوص پیکره‌بندی دوربین پشتی دستگاه نیز بایستی خاطرنشان کرد که این ماژول شامل دوربین اصلی 4 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی و 2 سنسور 2 مگاپیکسلی است.

نوکیا 5.3

انرژی موردنیاز نوکیا 5.4 توسط یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. با توجه به اینکه تراشه مذکور از فناوری شارژ پیشرفته‌تر از Quick Charge 3.0 پشتیبانی نمی‌کند؛ لذا این هندست حداکثر با قابلیت شارژ 18 واتی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین این هندست مجهز به یک پورت USB-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH