شیائومی Mi 11 با قابلیت شارژ سریع 55 واتی عرضه خواهد شد

دستگاه Xiaomi M2011K2C که احتمالا تحت‌عنوان شیائومی Mi 11 به بازار عرضه می‌شود؛ اخیرا موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است. این هندست به‌همراه شارژری با شناسه MDY-12-EQ و حداکثر توان 55 وات در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این موضوع به سرعت شارژ اسمارت‌فون آینده کمپانی اشاره می‌کند.

در حال حاضر پیرامون اسمارت‌فون شیائومی Mi 11 اطلاعات چندانی در دست نیست. شایعات پیشین از عرضه این هندست تا پایان سال جاری حکایت داشتند؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که پنجره زمانی معرفی دستگاه احتمالا دستخوش تغییر خواهد شد. با این‌حال کمپانی چینی تائید کرده که شیائومی Mi 11 و Mi 11 پرو نخستین اسمارت‌فون‌های مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 888 به‌شمار خواهند رفت. همچنین هندست نسخه پرو از یک پنل 120 هرتزی با رزولوشن +QHD بهره‌برداری خواهد کرد؛ اما در خصوص به‌کارگیری احتمالی پنلی مشابه در مدل معمولی شیائومی Mi 11 هیچ توضیحی ارائه نشده است.

همچنین در خصوص ظرفیت باتری شیائومی Mi 11 نیز می‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد. بر اساس اعلام تائیدیه 3C هریک از 2 سلول باتری این هندست از ظرفیت 2485 میلی‌آمپرساعتی برخوردار هستند. این موضوع بدان معناست که دستگاه مذکور به‌همراه باتری 4780 میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH