آی‌فون‌های آینده اپل احتمالا بدون کابل شارژ به بازار عرضه خواهند شد!

در حال حاضر شرکت اپل در راستای اقدامات آشکار برای کاهش تبعات زیست محیطی ناشی از محصولات خود اقدام به حذف آداپتور شارژر از بسته‌بندی گوشی‌های آی‌فون نموده است. چنین اقدامی به نوبه خود اندازه بسته‌بندی دستگاه‌های آی‌فون را کاهش خواهد داد. اکنون کمپانی حداقل آی‌فون‌های خود را به‌همراه یک کابل USB-C به لایتنینگ روانه بازار می‌کند و کاربران با استفاده از این کابل و یک شارژر سازگار قادر به شارژ باتری هندست خود خواهند بود.

با این‌حال بر اساس برخی شایعات اخیر به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های آی‌فون در آینده احتمالا حتی بدون کابل شارژر به بازار عرضه می‌شوند. بر اساس گزارش جدید وبسایت 9to5Mac کاربری یک فرم نظرسنجی را برای آن‌ها ارسال نموده است؛ فرمی که ظاهرا از جانب اپل صادر شده است. در این فرم نظرسنجی پرسش‌های گوناگونی مطرح شده است. به‌عنوان مثال از کاربران پرسیده شده که آیا آن‌ها از ابزارهای جانبی ارائه شده در بسته‌بندی آی‌فون نظیر کابل شارژر یا ابزار مخصوص خارج نمودن سیم‌کارت استفاده می‌کنند یا خیر.

چنین اقدامی از جانب اپل موجب طرح این گمانه‌زنی شده که کمپانی احتمالا تلاش می‌کند تا امکان حذف ابزارهای جانبی از بسته‌بندی آی‌فون‌های آینده را مورد ارزیابی قرار دهد. این شرکت پیش‌تر فرم نظرسنجی دیگری را در رابطه با آداپتورهای شارژ USB منتشر کرد و این اقدام نهایتا منجر به حذف آن‌ها از بسته‌بندی آی‌فون شد. بنابراین منطقی است که تصور کنیم این نظرسنجی به‌طور بالقوه می‌تواند در تعیین ابزارهای جانبی قابل ارائه در بسته‌بندی مدل‌های آینده آی‌فون تاثیرگذار باشد.

لذا تعجب‌آور نیست که اپل بار دیگر به بهانه حفاظت از محیط زیست اقدام به حذف ابزارهای جانبی داخل بسته‌بندی آی‌فون نماید. در عین‌حال این موضوع نشان می‌دهد که اپل احتمالا به‌دنبال استفاده از فرصتی دیگر برای افزایش حاشیه سودآوری خود و کسب درآمد بیش‌تر از طریق فروش ابزارهای جانبی به‌صورت مجزا است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH