آنر برای تامین تراشه‌های موردنیاز اسمارت‌فون‌های خود مشغول مذاکره با کوالکام است

ماه گذشته شرکت هواوی خبر فروش کسب‌وکار اسمارت‌فونی آنر خود را به کنسرسیومی مستقر در شهر شنژن چین اعلام کرد. مدتی نه‌چندان بعد شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد برند آنر به‌دنبال عرضه یک اسمارت‌فون پرچم‌دار مجهز به تراشه اخیرا معرفی شده اسنپ‌دراگون 888 است. یک گزارش اخیرا منتشر شده نیز ادعای مشابهی را مطرح نموده و خاطرنشان می‌کند که کمپانی‌های کوالکام و آنر پیش‌تر مذاکرات جهت تامین تراشه‌های کوالکام برای دستگاه‌‌های آنر را آغاز نموده‌اند.

در این گزارش یک منبع نزدیک به کوالکام ادعا می‌کند که برند آنر و کمپانی تولیدکننده تراشه پیش‌تر گفتگو برای تامین تراشه‌های موردنیاز گوشی‌های آینده آنر را آغاز کرده‌اند. آنر نسبت به موفقیت این مذاکرات کاملا خوش‌بین بوده و هر 2 طرف مذاکره در شرف دستیابی به یک توافق هستند. با این‌حال آنر کماکان قصد دارد تا اسمارت‌فون‌های سری V40 خود را با استفاده از تراشه‌های مدیاتک به بازار عرضه نماید.

آنر 30 پرو پلاس

ژائو مینگ؛ مدیرعامل آنر در یادداشت دیگری اعلام کرد که کمپانی متبوع وی قصد دارد تا به برترین برند تولیدکننده اسمارت‌فون در بازار چین تبدیل شود. بر اساس اعلام گزارش چنین ادعایی در جریان جلسه ارتباطی با کارمندان شرکت مطرح شده است. 1 هفته پس از اعلام فروش برند آنر آقای ژائو اعلام کرد که این کمپانی عرضه محصولاتی به غیر از اسمارت‌فون‌ها را آغاز خواهد کرد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که ممنوعیت‌های اعمال شده از سوی دولت آمریکا موجب محدودیت شدید کسب‌وکار شرکت‌های هواوی و آنر با کمپانی‌های آمریکایی شد. این ممنوعیت‌ها موجب لغو مجوز استفاده از سرویس‌های موبایلی گوگل و توقف فروش تراشه‌های کوالکام به هر 2 برند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH