نسخه سفارشی آی‌فون 12 پرو با الهام گرفتن از طراحی آی‌فون 4 رونمایی شد

استیو جابز بر فرآیند طراحی برخی از شاخص‌ترین دستگاه‌های اسمارت‌فونی تاریخ از جمله آی‌فون 4 نظارت داشت. برخی کارشناسان الگوی طراحی این هندست را به‌عنوان بهترین دستاورد اپل قلمداد می‌کنند. استیو جابز به‌دلیل سبک لباس‌های معمول مورد استفاده خود نیز به شهرت رسیده بود. وی همواره با لباس یقه اسکی مشکی، شلوار جین و کفش‌های کتانی روی صحنه حاضر می‌شد.

نسخه سفارشی Steve Jobs 4 آی‌فون 12 پرو با رنگ‌آمیزی سفید که توسط شرکت خاویار طراحی شده است

شرکت خاویار که به‌خاطر تخصص خود در سفارشی‌سازی برتر گجت‌های مختلف شناخته می‌شود؛ این‌بار از هندست سفارشی آی‌فون 12 پرو Jobs 4 رونمایی کرده است (ورژن سفارشی آی‌فون 12 پرو مکس نیز قابل دسترس است). طراحی این محصول از گوشی آی‌فون 4 الهام گرفته شده است؛ اما کلیه امکانات و فناوری‌های پیشرفته سری آی‌فون 12 را به‌همراه دارد.

لوگوی اپل در قسمت پشتی دستگاه قطعه کوچکی از لباس یقه اسکی استیو جابز را در خود جای داده است. در مدل طلایی‌رنگ نیز لوگوی اپل با استفاده از طلای 18 عیار ساخته شده است. همچنین در تولید پنل پشتی این مدل نیز از فلز تیتانیوم سخت و سیاه‌رنگ استفاده شده است. قیمت‌گذاری پایه برای این مدل تنها کمی ارزان‌تر از 9000 دلار خواهد بود.

نسخه سفارشی Steve Jobs 4 آی‌فون 12 پرو با رنگ‌آمیزی طلایی

نسخه Jobs 4 Black با قیمت‌گذاری پایه 6500 دلاری ارزان‌ترین گزینه به‌شمار می‌رود. این مدل نیز از جنس تیتانیوم ساخته شده و مجهز به لوگوی اپل است.  نسخه سفیدرنگ با قیمت‌گذاری کمی بیش‌تر از 7000 دلار در میانه بازه قرار دارد. پنل پشتی این مدل از جنس لمینت G-10 و لوگوی اپل نیز از نقره استرلینگ 925 ساخته شده است.

نسخه سفارشی Steve Jobs 4 آی‌فون 12 پرو با رنگ‌آمیزی مشکی

همچنین نسخه دیگری از هندست تحت‌عنوان Steve Jobs 1st نیز تولید خواهد شد. این مدل از پنل پشتی با ساختار کاملا تیتانیومی بهره می‌گیرد. با این‌حال قسمت تحتانی پنل پشتی گوشی همانند نخستین نسل آی‌فون دارای رنگ‌آمیزی مشکی است. قیمت‌گذاری پایه این مدل نیز از رقم حدودا 7000 دلاری آغاز می‌شود.

نسخه سفارشی Steve Jobs 4 1st آی‌فون 12 پرو

اکنون بایستی خاطرنشان کرد که از هر مدل تنها 10 دستگاه تولید خواهد شد. شرکت خاویار در طراحی این مدل‌های جدید صرفا از لباس یقه اسکی استیو جابز الهام نگرفته است. این کمپانی 30 جفت کفش کتانی سفارشی مدل New Balance 991 را نیز به فروش می‌رساند. این کفش‌ها نیز دارای تکه‌ای از لباس یقه اسکی به‌همراه یک صفحه تیتانیومی با شعار معروف “Think Different” هستند. یک جفت از این کفش‌های کتانی با قیمت‌گذاری 1830 دلار به فروش خواهد رفت.

کفش‌های کتانی New Balance 991 Jobs

جهت اطلاع شما بایستی خاطرنشان کرد که استیو جابز به پوشیدن کفش‌های کتانی New Balance علاقه‌مند بود. با توجه به برخی گمانه‌زنی‌ها طراحی خاص کفش‌های فوق بر اساس الگوی ویژه‌ای است که استیو جابز برای جیم دیویس؛ ریاست شرکت New Balance ارسال کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH