گوگل احتمالا نخستین اسمارت‌فون تاشو خود را در سال 2021 عرضه خواهد کرد

به‌نظر می‌رسد که در سال 2021 شاهد عرضه اسمارت‌فون‌های تاشو از جانب بازیگران بزرگی شامل اوپو، ویوو، شیائومی و سامسونگ خواهیم بود. پیش‌تر گزارشاتی در این زمینه مخابره شد؛ اما اکنون یک تحلیل‌گر مشهور با نام راس یانگ ادعای مشابهی را مطرح کرده است. وی ادعا می‌کند که گوگل نخستین اسمارت‌فون تاشو خود را در سال 2021 عرضه خواهد کرد.

عرضه نخستین گوشی تاشو گوگل در سال آینده ابدا مایه تعجب نیست؛ زیرا کمپانی تولیدکننده هندست‌های پیکسل اکنون مدتی است که بر روی یک اسمارت‌فون تاشو با اسم رمز “Passport” کار می‌کند. جالب خواهد بود که ببینیم آیا این شرکت برای اسمارت‌‌فون‌های تاشوی خود نیز از نام تجاری پیکسل استفاده خواهد کرد یا خیر. در حال حاضر پیرامون اسمارت‌فون تاشوی آینده گوگل اطلاعات چندانی در دست نیست. از سوی دیگر در خصوص گوشی‌های تاشوی آینده شرکت‌های اوپو، ویوو و شیائومی نیز اخبار چندانی منتشر نشده است.

با این‌حال بر اساس اظهارات راس یانگ اکنون می‌دانیم که گوشی‌های تاشو تولید شده توسط برندهای اوپو، ویوو، شیائومی و گوگل در 6 ماهه دوم سال 2021 عرضه خواهند شد. این تحلیل‌گر همچنین در خصوص اسمارت‌فون تاشو آینده سامسونگ نیز تا حدودی افشاگری نموده است. بر اساس اعلام وی غول فناوری کره‌ای در سال 2021 حداقل 3 اسمارت‌فون تاشو از جمله گلکسی زد فلیپ لایت را به بازار عرضه خواهد کرد. راس یانگ همچنین ادعا می‌کند که از گلکسی زد فولد لایت هیچ اثری نخواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها در کنار شرکت‌های فوق کمپانی اپل نیز احتمالا نخستین گوشی تاشو خود را در سال 2021 به بازار عرضه خواهد کرد. به آسانی می‌توان حدس زد که خریداری اسمارت‌فون تاشو اپل فراتر از توان اکثر مشتریان خواهد بود. با این‌حال با پیوستن اپل به طیف تولیدکنندگان هندست‌های تاشو احتمالا این گجت‌ها دوباره به یکی از موضوعات داغ در سال 2021 تبدیل خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH