این عینک آفتابی، یک فیلتر به جهان اضافه می‌کند!

glasses-1

اگر شما هم در برخی مواقع به دلیل نور زیاد محیط نمی‌توانید رنگ طبیعی اجسام را ببینید و احساس می‌کنید که چشمانتان نیز باید یک فیلتر داشته باشند، عینک‌های آفتابی جدید این مشکل شما را حل می‌کنند.

اگر شما اغلب از عینک‌های آفتابی ارزان قیمت استفاده می‌کنید که فقط رنگ محیط را سیاه و تاریک می‌کنند، باید بگوییم که با زدن این نوع عینک‌ها دید شما نسبت به رنگ‌های مختلف بهتر خواهد شد.

فردی به نام ادین برگ، عینک‌ آفتابی جدیدی ساخته است که نام‌ آن را eponymous گذاشته و درباره آن چنین می‌گوید: این عینک دارای فیلتر تصاویر واقعی زندگی است. گروهی مدعی شده که سایر عینک‌های آفتابی نور را از خود عبور نمی‌دهند اما eponymous یک رنگ نشاط بخش به طبیعت و محیط می‌بخشد که حسی واقعا خوبی را القا می‌کند.

لنز این عینک آفتابی از جنس پلاستیک است و در برابر ضربات مقاوم بوده و همچنین از ورود اشعه‌های مضر UV مانند UV400 به چشم جلوگیری می‌کند و دارای رنگ خاصی است که رنگ تصاویر دیجیتالی را به محیط می‌دهد.

بنیان‌گذار مالتی بل توضیح می دهد که با استفاده از این عینک، تمام تصاویر به رنگ اشباع شده نمایش داده می‌شوند در حالی که مانع ورود اشعه‌های مضر می‌شود.

قرار است این عینک به صورت مردانه و زنانه روانه بازار شود و اکنون نیز پیش فروش آن شروع شده و این شرکت اعلام کرده که به تمام نقاط دنیا بدون دریافت هزینه اضافی ارسال خواهد کرد. قیمت این عینک آفتابی 61 دلارآمریکا است.

glasses-3 glasses-2

2 در مورد “این عینک آفتابی، یک فیلتر به جهان اضافه می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH