موفقیت چشمگیر پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه گلکسی S20 FE سامسونگ در بازار آمریکا

بر اساس اعلام جف مور؛ محقق وبسایت Wave7 اسمارت‌فون گلکسی S20 FE به‌سرعت به یکی از 3 هندست برتر شرکت سامسونگ تبدیل شده است. وبسایت Wave7 پس از مصاحبه با نمایندگان کمپانی در فروشگاه‌های مربوط به اپراتورهای مخابراتی به این جمع‌بندی رسید. سایر هندست‌های پرفروش شامل مدل‌های گلکسی نوت 20، گلکسی S20 و در برخی موارد گلکسی نوت 20 اولترا بودند.

“یک حساب‌کاربری توئیتری با شناسه SamsungMobileUS@ بر اساس اظهارات 60 درصد از نمایندگان حاضر در فروشگاه‌های شرکت‌های مخابراتی ادعای جالبی را مطرح نموده است. با توجه به این موضوع گلکسی S20 Fan Edition یکی از 3 هندست پرفروش سامسونگ به‌شمار می‌رود؛ در حالی‌که فروش اسمارت‌فون گلکسی A51 کاهش یافته است. هندست‌های گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا از وبسایت TMobile حذف شده‌اند؛ در حالی‌که موجودی گلکسی S20 در وبسایت ATT به پایان رسیده است.” – جف مور؛ 10 دسامبر 2020

بدین‌ترتیب محبوبیت گلکسی S20 FE از گلکسی نوت 20 اولترا پیشی گرفته است. همچنین محبوبیت بالای این هندست موجب کاهش فروش اسمارت‌فون‌های گلکسی A51 و گلکسی A71 شده است. ماه گذشته به‌دنبال عرضه گوشی‌های سری آی‌فون 12 اپل سهم سامسونگ در کلیه سرویس‌دهنده‌های مخابراتی کاهش پیدا کرد. در ادامه فروش هندست‌های سامسونگ در مقایسه با تعداد آی‌فون‌های فروخته شده توسط فروشگاه‌های شرکت‌های مخابراتی در ایالات‌متحده کاهش یافت.

با این‌حال شواهد موجود کماکان از فروش مطلوب گلکسی S20 FE در بازار آمریکا حکایت دارند. این هندست همزمان با عرضه پرچم‌داران سری گلکسی S20 سامسونگ در دسترس مشتریان قرار نگرفت. در ادامه نیز با شیوع فراگیر ویروس کرونا میزان تقاضا برای پرچم‌داران سری S سامسونگ با افت چشمگیری مواجه شد. چنین وضعیتی غول کره‌ای را مجاب کرد تا اسمارت‌فون گلکسی S20 FE را به بازار عرضه نماید. این هندست با وجود بهره‌گیری از برچسب قیمتی ارزان‌تر کماکان از نماد تجاری گلکسی S با محبوبیت بالا در ایالات‌متحده استفاده کرد.

این هندست در اوایل ماه اکتبر عرضه شد. گلکسی S20 FE مجهز به یک پنل آمولد 6.5 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و یک حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. توان پردازشی این دستگاه از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 865 کوالکام تامین شده و ماژول دوربین پشتی سه‌گانه آن نیز از سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و یک ماژول تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. انرژی موردنیاز گوشی توسط یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 25 واتی تامین می‌شود. همچنین این هندست دارای گواهی حفاظتی IP68 در برابر آب‌خوردگی است.

نسخه‌ای از گلکسی S20 FE با قابلیت پشتیبانی از امواج 5G زیر 6 گیگاهرتزی و قیمت‌گذاری 699 دلاری عرضه می‌شود؛ در حالی‌که ورژن عرضه شده توسط اپراتور ورایزن با قابلیت اتصال به شبکه‌های موج میلی‌متری 749 دلار قیمت‌گذاری شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH