بازی Marvel’s Spider-man: remastered قابلیت Ray Tracing را دریافت می‌کند

بازی Marvel’s Spider-man remastered آپدیت جدیدی دریافت کرده و در آن قابلیتی قرار دارد که باعث شگفت‌زدگی کاربران شده است. جیمز استیوسون، مسئول روابط اجتماعی استودیو Insomniac، در توییتر خود اعلام کرد که آپدیت جدید ۱.۰۰۲ بازی که به تازگی منتشر شده است، عنوان Marvel’s Spider-man remastered را قادر می‌سازد تا از حالت Ray Tracing پشتیبانی کند. این بازی از هم‌اکنون می‌تواند به صورت ۶۰ فریم اجرا شود و در کنار آن حالت Ray Tracing نیز فعال خواهد بود. در واقع طرفداران از زمان انتشار این بازی درخواست چنین قابلیتی را به وضوح بیان کرده بودند.

در زمان نگارش این خبر، هنوز مشخص نشده که این آپدیت چگونه خواهد بود و در رابطه با حجم آن نیز اطلاعاتی در دست نیست. تمام چیزی که آقای استیوسون بیان کرده مربوط به وجود قابلیت Ray Tracing در آپدیت جدید می‌شود و این آپدیت از هم‌اکنون در دسترس است.

اگر از نگاهی دیگر بخواهیم به این مسئله بنگریم، این قابلیت به تازگی برای بازی منتشر شده است و ما هنوز نمی‌توانیم ادعای سازنده را تایید کنیم و برای آن نیاز است تا این قابلیت را بر روی بازی آزمایش کنیم. اجرای قابلیت Ray tracing همراه با نرخ نوسازی ۶۰ فریم مورد چندان شگفت‌انگیزی در بازی‌های ویدیویی نیست اما بیشتر عناوین موجود کاربران را وادار می‌سازند تا میان این دو ویژگی یکی را انتخاب نمایند. بنابراین فعالسازی هر دو قابلیت در یک زمان قدمی رو به جلو از سوی استودیو Insomniac محسوب می‌شود.

همانطور که انتظار می‌رفت، بسیاری از طرفداران از شنیدن این خبر جدید به وجد آمده‌اند و رضایت خود را از شرکت سازنده ابراز کرده‌اند. در اوایل هفته جاری، استودیو Insomniac Games همین قابلیت را برای بازی دیگر خود یعنی Marvel’s Spider-man: Miles morales نیز منتشر کرد. البته باید بدانید که این قابلیت برای نسخه اصلی بازی Marvel’s Spider-man منتشر نخواهد شد که در واقع قابل درک است، زیرا تقریبا غیرممکن است تا این قابلیت را بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ پیاده سازی کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH