Callisto Protocol قصد دارد تبدیل به ترسناک‌ترین بازی پلتفرم‌های نسل بعد شود

یکی از بزرگترین رونمایی‌ها در مراسم Game’s Awards 2020 که موجب شگفتی حضار شد، مربوط به معرفی بازی The Callisto Protocol توسط گلن سکافیلد می‌شود. گلن سکافیلد سرپرست سابق استودیو Sledgehammer Games بوده و خالق مجموعه ترس و بقا کلاسیک Dead Space به حساب می‌رود.

بازی The Callisto Protocol توسط جدیدترین تیم توسعه‌دهنده سکافیلد در دست ساخت قرار دارد و این تیم تازه تاسیس شده با نام استودیو Striking Distance شناخته می‌شود. توسعه‌دهنده اصلی در رابطه با هدف بازی The callisto Project جزییاتی را بیان کرد و همچنین در مصاحبه‌ای که روز گذشته با وبسایت IGN انجام داد؛ اطلاعات تازه‌ای درباره عنوان آتی‌شان به نمایش گذاشتند.

پس از اینکه تریلر بازی The callisto Project در وبسایت به نمایش در آمد، سکافیلد به مجری IGN گفت این پروژه زمانی آغاز شد که وی با کرافتون ناشر بازی Player Unknown’s Battlegrounds ( که معمولا آن را به اختصار با نام پابجی میشناسیم) ملاقت کرد و به آن پیشنهاد داد تا بر روی یک ایده جدید کار کنند و استودیو تازه‌ای تاسیس نمایند. زمانی که توافقات مورد نیاز انجام شد، توسعه بازی تنها با یک هدف شروع به کار کرد و آن هدف ترساندن بازیکنان است.

بنابر سخنان سکافیلد، بازی The callisto Project به این منظور در حال توسعه است که تبدیل به ترسناک‌ترین بازی پلتفرم‌های نسل بعد شود و بتواند حس تجربه بازی Dead Space را بازتاب دهد. بازی Dead Space یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های نسل هفتم محسوب می‌شود که برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی‌استیشن ۳ عرضه شد.

استودیو Striking Distance قصد دارد تا طرفداران به این بازی همانند سری Dead space نگاه کنند و در همین حین، این شرکت می‌تواند از قدرت سخت‌افزاری کنسول‌های نسل جدید استفاده کند و با کمک نور و صدا قابلیت‌های جالبی در بازی ایجاد نماید.

علاوه بر این استودیو Striking Distance قصد دارد از بخش لمسی فیدبک کنترلر دوال سنس پلی‌استیشن ۵ به صورت کاربردی استفاده کند. سکافیلد همچنین بیان کرده قابلیتی برای بازیکنان فراهم می‌سازند تا صدای باد و دیگر جزییات کوچک محیط بازی را به لطف کنترلر کنسول‌های نسل بعد بشنوند.

‏از زمان عرضه بازی Dead Space 3 در سال ۲۰۱۳، بازی‌های ترسناکی که در فضا جریان دارند، به شدت کم شده و با فاصله زمانی زیاد منتشر می‌شوند. با خیزش درباره این ژانر در مدت زمان اخیر، می‌توان مشاهده کرد که مسیرهای گوناگونی برای این حوزه در حال پیمایش است. در حال حاضر طرفداران این ژانر عنوانی شبیه به بازی Dead Space می‌خواهند. کنسل شدن سری سایلنت هیل و استفاده از المان‌های اکشن در سری رزیدنت اویل نشان می‌دهد که عنوانی شبیه به The callisto Project بیش از پیش مورد نیاز است. البته امید طرفداران در این مدت با تعطیلی پروژه‌ها و دست به دست شدن آن‌ها میان توسعه‌دهندگان تبدیل به ناامیدی شده است.

‏در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با بازی The Callisto Project در دسترس نیست و طرفداران منتظر هستند تا در تاریخ ۱۷ دسامبر جزییات بیشتری توسط توسعه‌دهنده منتشر شود. بازی The Callisto Project در دستان مطمئنی قرار دارد و می‌تواند همان بازی وحشت و بقای فضایی باشد که طرفداران مدت‌هاست انتظارش را می‌کشند.

‏عنوان The Callisto Project در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس ، پلی‌استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی در دست توسعه قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH