گلکسی A02 سامسونگ در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

کمپانی سامسونگ اخیرا از اسمارت‌فون گلکسی A02s رونمایی کرد و بر اساس آخرین شایعات غول کره‌ای به‌دنبال عرضه یک هندست پایین‌رده‌تر با نام گلکسی A02 است. در واقع اطلاعات فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهند که سامسونگ بر روی چنین دستگاهی کار می‌کند.

اطلاعات مندرج در فهرست امتیازات به دستگاهی با شماره مدل SM-A022F اشاره نموده است. این شماره مدل با الگوی نامگذاری هندست‌های سری گلکسی A کاملا مطابقت دارد. به‌عنوان مثال گلکسی A02s بسته به منطقه عرضه از شماره مدل‌های SM-A025F/DS/G/M برخوردار است. بنابراین این هندست حتی می‌تواند نسخه پایین‌رده‌تر مدل معمولی گلکسی A02 قلمداد شود.

مشخصات انگشت‌شمار اعلام شده نیز چنین نظریه‌ای را موردتائید قرار می‌دهند. بر این اساس توان پردازشی دستگاه از طریق تراشه MT6739WW ساخت شرکت مدیاتک تامین می‌شود. پردازنده 4 هسته‌ای به‌کارگیری شده در این تراشه از هسته‌های کورتکس A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز بهره گرفته و بر پایه فرآیند 28 نانومتری تولید شده است. این تراشه محصول سال 2017 بوده و توان پردازشی آن در مقایسه با تراشه 14 نانومتری اسنپ‌دراگون 450 به‌مراتب کمتر است.

پیکره‌بندی پایه حافظه در گلکسی A02 از 2 گیگابایت آغاز می‌شود؛ در حالی‌که نسخه پایه گلکسی A02s با رم 3 گیگابایتی عرضه خواهد شد. نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار می‌شود. این موضوع چندان مایه تعجب نخواهد بود؛ زیرا گلکسی A02s یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین دستگاه‌های سامسونگ به‌شمار می‌رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH