صحبت‌های وزیر ارتباطات در رابطه با دست‌های پشت‌پرده فیلترینگ اینستاگرام!

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در مورد فیلمی از یک نوجوان 14 ساله که در یک لایو اینستاگرامی با محتوای زننده جنسی حاضر شد، گفت: بنده این ویدیو را 4 شب پیش دیدم، ما از ابتدا هم گفتیم که پالایش و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در اختیار مجموعه‌ای دیگر است و آن‌ها باید به روش خود در این موضوع ورود پیدا کنند.

وزیر ارتباطات در ادامه اطلاعاتی از دست‌های پشت پرده انتشار این ویدیو فاش کرد، آذری جهرمی گفت: به من گفته‌اند که اتاق فکری پشت این قضیه است تا ویدیو به صورت گسترده انتشار پیدا کند تا به عنوان ابزاری برای حمله عمومی به من جهت فیلترینگ اینستاگرام استفاده شود.

این مطلب را نیز مطالعه کنید: احتمال فیلتر شدن اینستاگرام در آینده نزدیک!

وزیر ارتباطات گفت: این فیلم انصافا تلخ بود، به نظرم نهاد‌هایی که در زمینه امدادرسانی به کودکان فعال هستند باید به این نوجوان و خانواده‌اش کمک کنند. من از همان زمانی که ویدیو را دیدم به دنبال آن بودم تا آدرسی از خانواده این نوجوان پیدا کنم، ما اگر بتوانیم باید به این نوجوان کمک کنیم، در حال حاضر موضوع اصلی نجات این کودک است، به جای دعوا کردن باید به نجات آن‌ها فکر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH