گلکسی A32 5G سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد

اسمارت‌فون گلکسی A32 5G سامسونگ احتمالا به ارزان‌ترین گوشی 5G کمپانی تبدیل خواهد شد. پیش‌تر شاهد انتشار تصاویری از دستگاه مقرون‌به‌صرفه آینده سامسونگ بودیم و اکنون کاربران از طراحی احتمالی این هندست مطلع هستند. اسمارت‌فون گلکسی A32 5G اخیرا موفق به دریافت تائیدیه FCC شده است. بدین‌ترتیب جزئیات جدیدی پیرامون مشخصات و امکانات این هندست منتشر شده است.

در وهله نخست این هندست به‌همراه یک شارژر 15 واتی در بسته‌بندی محصول روانه بازار می‌شود. دستگاه مورد اشاره در تائیدیه دارای شماره مدل SM-A326J است. همچنین این دستگاه منحصربه‌فرد از قابلیت اتصال به شبکه 5G با فرکانس‌های 28/77/78 پشتیبانی می‌کند. همچنین این هندست از اتصال NFC نیز برخوردار است.

گلکسی A32 5G مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی با ناچ قطره‌ای شکل و طراحی پلاستیکی براق است. در قسمت پشتی دستگاه نیز شاهد استقرار ماژول دوربین سه‌گانه (شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی)، یک فلاش LED و سنسوری ناشناخته (احتمالا دوربین چهارم) هستیم. ابعاد گوشی برابر با 164.2×76.1×9.1 میلی‌متر بوده و اسکنر اثرانگشت آن نیز با دکمه پاور ادغام شده است. همچنین گلکسی A32 5G به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 11 عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH