سونی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را از فروشگاه پلی‌استیشن حذف کرد!

سونی بازی Cyberpunk 2077 را در فروشگاه پلی‌استیشن تا اطلاع ثانویه غیرفعال کرده است و به کاربرانی که بازی را خریداری کرده‌اند، مبلغ پرداختی‌شان را پس خواهد داد.

این خبر توسط وبسایت رسمی پلی‌استیشن منتشر شده و به تمام کسانی که بازی را از فروشگاه پلی‌استیشن خریداری کرده‌اند، پیشنهاد بازگشت وجه‌شان را داده است تا پول خود را پس بگیرند و حق‌شان ضایع نشود.

شما می‌توانید بیانیه رسمی سونی را در ادامه همین پاراگراف بخوانید:

بخش سرگرمی سونی در تلاش است تا رضایت حداکثری کاربران را بدست بیاورد، بنابراین ما به تمام کاربرانی که بازی را از طریق فروشگاه پلی‌استیشن خریداری کرده‌اند، اعلام می‌کنیم که می‌توانند وجه پرداختی خود را پس بگیرند. ما همچنین بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را تا اطلاع ثانویه از فروشگاه خود حذف می‌کنیم.

استودیو سی‌دی پراجکت رد نیز اعلام کرده به تلاش خود برای عرضه بروزرسان مختلف برای بهبود عملکرد این بازی ادامه خواهد داد و تمرکز خود را بیش از پیش بر روی کنسول‌های پایه ایکس باکس وان و پلی‌استیشن ۴ معطوف خواهد کرد. در گزارشاتی که پیش‌تر منتشر شد، یکی از سرمایه گذاران از مایکل نواوسکی، معاون استودیوی سی‌دی پراجکت رد سوال پرسیده بود که هزینه تولید این پچ‌ها چه مقدار خواهد بود و وی در جواب گفت: ” هزینه توسعه پچ‌ها و بروزرسان‌های بازی در مقایسه با شرایط بد فعلی ناچیز است، بنابراین هیچگونه ابهامی در رابطه با توسعه پچ‌ها و بروزرسان‌ها وجود ندارد. ما قطع به یقین عملکرد بازی را درست خواهیم کرد زیرا ما به کاربران قول داده‌ایم و هر کاری انجام خواهیم داد تا به قول‌مان پایبند بمانیم.”

سایبرپانک ۲۰۷۷ اخیرا توانسته است نقدهای قابل قبول و مثبتی را دریافت کند اما با این حال نکته مشترک تمامی این نقدها مربوط به مشکلات فنی بازی می‌شود. این بازی در نسخه کامپیوترهای شخصی نقدهای به نسبت بهتری دریافت کرده است و با وجود مشاهده باگ در این پلتفرم، دنیای جذاب و بزرگ بازی و داستان درگیرکننده‌اش تحت تاثیر آن‌ها قرار نگرفت و توانست کاربران را راضی نگه دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH