تصاویر رسمی از گلکسی S21 سامسونگ در 4 مدل رنگی مختلف منتشر شد

طی هفته گذشته شاهد انتشار تصاویری غیررسمی از اسمارت‌فون‌های گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس سامسونگ بودیم. این تصاویر 100 درصد دقیق نبودند؛ اما تصاویر رسمی به‌دست آمده توسط وبسایت WinFuture در زمینه نمایش الگوهای رنگ‌آمیزی پنل پشتی دستگاه، قاب فلزی آن و برجستگی ماژول دوربین بسیار بهتر عمل نموده است.

تصاویر رسمی لو رفته از سامسونگ گلکسی S21

ویدیوهای رسمی لو رفته با الگوی طراحی 2 رنگ بسیاری از کاربران را هیجان‌زده کرده است. این موضوع در خصوص مدل بنفش‌رنگ هندست بیش از سایر مدل‌ها محسوس است. مدل سفیدرنگ با بهره‌گیری از پنل پشتی سفید و فریم نقره‌ای احتمالا از ظاهری مقهورکننده‌تر برخوردار است. مدل‌های رنگی صورتی و خاکستری تیره نیز از رنگ‌آمیزی مشابه در قسمت‌های پنل پشتی و قاب بهره می‌گیرند.

با بررسی تصویر زیر می‌توان به نحوه اتصال فریم فلزی گوشی با پنل پشتی و برجستگی ماژول دوربین پی برد:

از جنبه طراحی اسمارت‌فون‌های گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس اساسا انتظار می‌رود که ورژن پلاس صرفا به‌عنوان مدل بزرگتر هندست دیگر روانه بازار شود. یکی دیگر از تفاوت‌های میان این 2 اسمارت‌فون به احتمال استفاده از پنل پشتی پلاستیکی در گلکسی S21 مربوط می‌شود. این در حالیست که مدل‌های گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا کماکان از پنل‌های شیشه‌ای استفاده خواهند کرد.

اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی S21 (سمت چپ) و گلکسی S21 پلاس (سمت راست)

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 با قیمت‌گذاری مشابه سری گلکسی S20 اما زودتر از موعد زمانی معمول به بازار عرضه خواهند شد. بدین‌ترتیب هندست‌های جدید در ماه ژانویه روانه بازار می‌شوند. پیش‌تر پیرامون مشخصات دوربین اسمارت‌فون‌های گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس جزئیاتی منتشر شد؛ اما اکثر شایعات مخابره شده تا به امروز بر مدل اولترا تمرکز داشته‌اند.

1 در مورد “تصاویر رسمی از گلکسی S21 سامسونگ در 4 مدل رنگی مختلف منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH