توضیحات سامسونگ در خصوص دوربین گلکسی اس ۵

همان‌طور که میدانیم یکی از ویژگی‌های جدید به‌کاررفته بر روی دوربین آخرین پرچم‌دار سامسونگ، سنسوری بانام ISOCELL است؛ در این قابلیت، موانع بین پیکسل‌ها تا ۳۰ درصد کاهش داشته که همین موضوع باعث کاهش نویز در شرایط نور کم می‌شود. سامسونگ همچنین ادعا می‌کند که سنسورهای ISOCELL نازک‌تر از سنسورهای BSI هستند و به همین دلیل این حسگرها بسیار مناسب استفاده در سوپرفون ها است.

 اما اخیرا این شرکت توضیحات تکمیلی را در مورد سایر ویژگی‌های دوربین اس ۵ ارائه کرده است.

gsmarena_001

یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت Real-Time HDR است. این گزینه به شما امکان دیدن تصویر نهایی، با استفاده از قابلیت HDR، قبل از ثبت عکس در صفحه‌نمایش گوشی را می‌دهد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا شرایط را برای گرفتن عکسی بهتر به‌راحتی بسنجید و سپس اقدام به ذخیره عکس موردنظر کنید.

سامسونگ در دوربین پنجمین کهکشان خود، از قابلیت Phase Detection جهت فوکوس اتوماتیک و سریع به‌جای روش‌های سنتی قبل استفاده کرده است. همان‌طور که می‌دانیم در دوربین‌های DSLR حس‌گرهایی در پشت آینه دوربین جهت این امر (Phase Detection) تعبیه‌شده است. البته معلوم نیست که سامسونگ این قابلیت را چگونه با یک سنسور دوربین در این گوشی ترکیب کرده است؟ (در این مورد توضیح شفافی از سوی این شرکت ارائه نشده است.) به‌هرحال این ویژگی، قابلیت تشخیص کنتراست محیط را خیلی سریع‌تر از سایر دوربین‌ها انجام می‌دهد، استفاده از این قابلیت جدید باعث شده است تا زمان فوکوس در این دستگاه به 0.3 ثانیه برسد.

Some-of-the-UI-of-the-Galaxy-S5-Camera

این کمپانی کره‌ای در مورد نرم‌افزار دوربین، به‌ظاهر و رابط کاربری ساده‌ آن اشاره‌کرده و معتقد استکه هر کاربری به‌راحتی و با سرعتی بالا می‌تواند عکس‌های خود را ذخیره کند. نظر شما چیست؟ آیا دوربین اس ۵ واقعا با پرچمداران قبلی این کمپانی تفاوت دارد؟

2 در مورد “توضیحات سامسونگ در خصوص دوربین گلکسی اس ۵”

  1. سامسونگ میگه ایزوسل از bsi نازکتره. اگه اینجوره پس چرا دوربین s5 از پشت بیرون زده؟ دوربین z2 که سنسورش bsi هست که نازکتره. کلا از نظر دوربینی امسال z2 بینظیره و بعدش s5 هست.

  2. خدایی از نظر دوربین هیچ کسی نمیتونه به اس5 ایراد بگیره ….
    من با z1 و اس4 عکاسی کردم اما وقتی کیفیت و سرعت و …. دوربین اس5 رو دیدم واقعا تعجب کردم و خوشم اومد
    تازه این اولین تجربه سامسونگ تو این حیطست
    از این نظر کارش ددرسته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH