عرضه یک پرچم‌دار جدید توسط HTC

wp81-htc-w8-main

اگر از طرفداران پروپاقرص این کمپانی تایوانی هستید و برایتان سوال شده است که چرا HTC فعلا فقط بر روی اندروید کار می‌کند، بهتر است بدانید این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی سطح بالا با سیستم‌عامل ویندوز فون است.

این خبر که توسط evleaks@ منتشرشده است، نشان می‌دهد که این کمپانی درصدد تولید یک پرچم‌دار قوی جهت عرضه توسط شرکت Verizon است. چیزی که به نظر می‌رسد در حد آخرین تولید این شرکت یعنی HTC One M8 باشد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در این خصوص منتشرنشده است، اما چون سیستم‌عامل این دستگاه ویندوزفون است، پردازنده آن از سوی شرکت کوآلکام تهیه خواهد شد. ازآنجایی‌که این گوشی قرار است یکی از پرچمدارن وینفون باشد، پس مطمئنا باید انتظار پردازنده‌ای قوی را داشته باشیم، چیزی در حد snapdragon 801 و یا حتی 805.

به نظر شما آیا HTC در طراحی این گوشی، شبیه M8 عمل می‌کند؟ آیا طراحی آن آلمینیومی‌ است؟ نظر شما در خصوص دوربینی با تکنولوژی Ultra Pixel چیست؟ در صورتی این گوشی بتواند به فروش خوبی دست پیدا کند، تولید آن برای سایر اپراتورها و بازارهای جهانی نیز آغاز خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید که آیا هواداران ویندوزفون می‌توانند موفقیتی همچون سیستم‌عامل اندروید را این بار برای این کمپانی رقم بزنند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH