8 طراحی فاجعه‌آمیز تلفن‌های همراه

قاعدتا هرکسی برای خرید تلفن همراه، به ویژگی‌های خاصی از آن توجه می‌کند. برای برخی امکانات سخت‌افزاری و برای برخی امکانات نرم‌افزاری در اولویت هستند. اما هستند افرادی که طراحی گوشی و یا خاص بودن آن از همه‌چیز برای آن‌ها مهم‌تر است.

به همین دلیل کمپانی‌های مشهور تولیدکننده‌ گوشی، گاهی دست به طراحی‌هایی می‌زنند که نه‌تنها زیبا نیست، بلکه حتی نمی‌توان به داشتن آن‌ها نیز فکر کرد. سعی می‌کنیم در اینجا به چند نمونه از عجیب‌ترین طراحی‌های تلفن همراه اشاره‌کنیم. با ما همراه باشید

HTC-One-Max-top-back-angle

1- انگشت خود را اینجا بگذار!

چه چیز بدتر از اینکه اسکنر اثرانگشت را در پشت‌گوشی بگذارند! هرگاه شما به استفاده از آن نیاز پیدا کنید، باید با انگشت خود دنبال آن بگردید و حتما دراین‌بین لنز دوربین خود را کاملا لک خواهید کرد! حال شما فکر کنید تلفن همراهی دارید که سایز صفحه‌نمایش آن 5.9 اینچ هم باشد. حمل این گوشی به‌اندازه کافی با یکدست سخت است، چه برسد به اینکه بخواهید با همان دست اسکنر اثرانگشت را نیز در پشت آن پیدا کنید!‌ این شاهکار، هیچ‌کسی نیست جز HTC One Max

002

2- دو تصویر بهتر از یکی نیست!

نام این طراحی عجیب kycera Echo است و متعلق به شرکت sprint. یک طراحی عجیب‌وغریب با دو تصویر کنار هم!

شاید این شرکت قصد داشته با این کار صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر در اختیار کاربر خود قرار دهد. سایز صفحه‌نمایش این گوشی 4.7 اینچ است. بااینکه در نوع خود یک طراحی جدید است ولی بعید است هر کاربری بتواند با این گوشی به‌راحتی کنار بیاید!

0033

 3- خیلی خیلی کوچک!

استفاده از تلفن‌های همراه کوچک هنوز هم مرسوم است و خیلی‌ها همچنان به دنبال این نوع دستگاه‌ها هستند! این قهرمان کوچک ما HPVeer نام دارد. این دستگاه نقلی دارای صفحه‌نمایشی 2.6 اینچی است! البته در پشت این گوشی صفحه‌کلید QWERTY طراحی‌شده است که برای تایپ کردن به کمک شما می‌آید. خلاصه اینکه این گوشی در فکر تغییر جهت است!!

Nokia-808-and-Samsung-Galaxy-S4-Zoom-2-640-x-360

4- خیلی خیلی بزرگ!

اول‌ازهمه باید از تمامی کمپانی‌هایی که به نیازهای مشتریان خود توجه می‌کنند احترام گذاشت! اما در این میان، سامسونگ در طراحی Galaxy S4 Zoom واقعا خوب عمل‌نکرده است و ورژن نهایی این گوشی کمی خنده‌دار است!

اگرچه این گوشی به شما امکان 10 برابر زوم اپتیکال را می‌دهد، اما باید پذیرفت که حمل‌ونقل این گوشی اصلا کار ساده و راحتی نیست و بزرگی بیش‌ازحد آن کمی شمارا آزار خواهد داد. قاعدتا این گوشی راحت از جیب درنخواهد آمد!!!

 lumia 5

5- محل بد قرار گرفتن سیم‌کارت

گوشی شما چیست؟‌ لومیا 620؟ می‌خواهید سیم‌کارت خود را عوض کنید؟ خب اشکالی ندارد راهش این است!

  I.  ابتدا قاب پشت‌گوشی را بازکنید

 II.  باتری را خارج کنید

III.  فضای مخصوص سیم‌کارت را از زیر اسلات کارت حافظه خارج کنید.

IV.  سیم‌کارت را داخل آن گذاشته و سر جایش قرار دهید!

البته این گوشی دارای کیفیت بالایی بوده و سایر ویژگی‌های آن واقعا بدرد بخور است!!!‌

yezz

 6- مواظب ناخن خود باشید

می‌خواهید سیم‌کارت خود را عوض کنید؟ شاید نیاز به خارج کردن باتری و یا حتی تعویض رم خوددارید؟خیلی بد شد. چون برای باز کردن قاب پشت Yezz Andy 5C’s هیچ راهی پیش پای شما نیست. سعی کنید چاقو، سکه و چیزی در این شکل و ظاهر پیدا کنید! ضمنا مواظب ناخن‌های خود باشید، ممکن است به‌راحتی بشکنند.

htc 7

7- قابلیت‌های ویژه ولی ظاهری عجیب

اگر به شبکه‌های اجتماعی بیش‌ازحد علاقه‌مندید، نمی‌توانید به‌راحتی از دکمه‌ای که به‌طور مخصوص جهت این کار تعبیه‌شده است بگذرید! اما در این گوشی صفحه‌نمایش تقریباْ فدای کیبوردی QWERTY شده است. HTC Status گوشی مورد نظر ماست!

 prada

8- گم‌شدن لوازم جانبی

عزیزان تولیدکننده گوشی: اگر می‌خواهید تلفن همراهی باقابلیت‌های جالب مانند قلم نوری یا ایجاد محیطی جهت ذخیره فوری مطالب و … لطفا گوشی خود را همراه با یک‌قلم و جای مخصوص آن تولید کنید! و یا حداقل در طراحی تکلیفتان را مشخص کنید!!‌ روی صحبتم با شماست شرکت محترم ال‌جی

11 در مورد “8 طراحی فاجعه‌آمیز تلفن‌های همراه”

  1. فقط طرفدار های گوشی های پلاستیکی (سامسونگ ) میتونن انقدر عقده ای باشند که بگن اسگنر اثر انگشت یه فاجعه اس واقعا متاسفم ! چیه اینا انقدر با تعصب مقاله مینویسن بعد درج هم میشه واقعا متعجبم ! یه سوال اسکنر رو کجا بزران خوبه میخوای وسط صفحه بزارن یا بالا ی گوشی بغل دکمه پاور یا اصلا میخوای برش دارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برو عمو با پلاستیکت بازی کن

    1. خب خدایی سخته واسه خانومم خریدم نمیتونس راحت بزنه اعصابش خورد شد گوشیو کوبوند زمین حالا من بدبختو بگو

      1. متاسفم….برات دوست عزیز
        خانم ت رو به یه روانپزشک معرفی کن …
        نمی تونست استفاده کنه حس گرش رو خاموش میکرد ……………………………عقل سلیم هم بدک نیست

    2. علیرضا رسولی

      سلام به همه ی دوستان علاقمند به تکنولوژی های جدید و علی الخصوص موبایل.
      در مورد ال جی میخواستم قابلیت knock code اون رو یاد آور بشم. این قابلیت خیلی عالیه. اونقدر جالبه که بیشتر خریدار ها این امکان جدید ال جی رو به قفل اثر انگشت اپل و سامسونگ ترجیح میدن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH