شیائومی Mi 11 بدون آداپتور شارژر به بازار عرضه خواهد شد!

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها اسمارت‌فون شیائومی Mi 11 تا پایان ماه جاری رسما معرفی خواهد شد. دیروز تصویری از جعبه خرده فروشی این هندست منتشر شد و شخص منتشرکننده این تصویر ادعا کرد که ضخامت جعبه خرده فروشی شیائومی Mi 11 با بسته‌بندی مخصوص آی‌فون برابری می‌کند. بر اساس گمانه‌زنی وی جعبه اسمارت‌فون آینده شیائومی احتمالا فاقد شارژر خواهد بود. امروز کمپانی چینی تائید کرد که شیائومی Mi 11 بدون آداپتور شارژر روانه بازار خواهد شد.

بسته‌بندی کاملا جدید شیائومی Mi 11 اخیرا در قالب یک ویدیو به معرض نمایش گذاشته شده است. کمپانی ادعا می‌کند که این جعبه کاملا باریک و سبک است. همچنین تولیدکننده چینی خاطرنشان کرده که به منظور محافظت بهتر از محیط زیست اقدام به حذف شارژر از جعبه خرده‌ فروشی هندست نموده است. خریداران اسمارت‌فون از قبل دارای شارژرهایی هستند. این شارژرها در بسته‌بندی هندست‌های قبلی ارائه شده بودند. شیائومی ادعا می‌کند که عرضه یک شارژر جدید به‌همراه اسمارت‌فون Mi 11 صرفا موجب تحمیل فشار مضاعف بر محیط زیست خواهد شد. کمپانی می‌داند که این تصمیم احتمالا مورد استقبال کاربران قرار نخواهد گرفت. با این‌حال شیائومی کماکان تاکید می‌کند که پیروی از هنجار جدید صنعت برای حفاظت از محیط زیست کماکان ایده بهتری است.

هنگامی‌که اپل اقدام به حذف شارژر از بسته‌بندی آی‌فون 12 کرد؛ برخی غول‌های صنعتی از جمله سامسونگ و شیائومی این تصمیم اپل را مورد تمسخر قرار دادند. گزارشات اخیر نشان می‌دهند که اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 نیز احتمالا بدون آداپتور شارژر روانه بازار خواهند شد. هنوز هیچ‌گونه اعلامیه رسمی در این زمینه صادر نشده است. شیائومی تائید کرده که کنفرانس مطبوعاتی کمپانی در روز دوشنبه برگزار خواهد شد. در جریان این مراسم کمپانی پیرامون دلایل حذف شارژر از بسته‌بندی Mi 11 صحبت خواهد کرد.

به‌نظر شما آیا شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون کماکان بایستی به عرضه شارژر همراه با هندست‌های خود ادامه دهند؟

2 در مورد “شیائومی Mi 11 بدون آداپتور شارژر به بازار عرضه خواهد شد!”

  1. من معنی این کارشونو نمی‌فهمم خب شارژر حذف کنیباید جداگانه خریداری کرد چه ربطی به طبیعت داره تازه بدترم میشه همه شارژرهای بازار آشغالا

  2. مصرف کننده ایرانی

    دیگه همه شارژرو و هندزفریو حذف کردن
    پس واردکننده ایرانی از رو گوشی چی کش بره؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH