سری وان‌پلاس 9 احتمالا فاقد لنز دوربین پریسکوپی خواهد بود

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی وان‌پلاس در اوایل سال آینده از 3 اسمارت‌فون جدید سری وان‌پلاس 9 رونمایی خواهد کرد. اما بر اساس اطلاعات مخابره شده از کشور چین هیچ‌کدام از هندست‌های فوق مجهز به دوربین تله‌فوتو پریسکوپی نخواهند بود. این خبر برای دومین بار منتشر شده است و نخستین بار در ماه نوامبر و همزمان با انتشار اولین تصاویر CAD از اسمارت‌فو‌ن‌های وان‌پلاس 9 و وان‌پلاس 9 پرو به این موضوع اشاره شد.

هنوز مشخص نیست که چرا وان‌پلاس به استفاده از این ایده تمایل چندانی نشان نمی‌دهد. این در حالیست که برخی رقبای کمپانی نظیر سامسونگ، هواوی و شیائومی و برندهای چینی مشابه مانند اوپو و ریلمی پیش‌تر از ایده دوربین پریسکوپی بهره‌برداری نموده‌اند. بر اساس پیش‌بینی‌ها وان‌پلاس 9 پرو مجهز به 2 ماژول دوربین برجسته و 2 لنز دوربین با اندازه کوچکتر خواهد بود.

تصاویر وان‌پلاس 9 پرو

اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 8 پرو و اوپو فایند ایکس 2 پرو از طراحی سخت‌افزاری بسیار مشابهی برخوردار هستند؛ اما اسمارت‌فون اوپو مجهز به یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال 5 برابری است. از سوی دیگر وان‌پلاس 8 پرو دارای لنزی با بزرگنمایی 3 برابری است. پیش‌تر انتظار می‌رفت که کمپانی چینی با عرضه اسمارت‌فون وان‌پلاس 9 پرو این محدودیت را برطرف نماید؛ اما ظاهرا این موضوع واقعیت ندارد.

2 در مورد “سری وان‌پلاس 9 احتمالا فاقد لنز دوربین پریسکوپی خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH