بررسی ساعت هوشمند سامسونگ Gear Fit: دوست‌دار سلامتی شما!

Gear fit review

در نمایشگاه MWC‌ امسال، سامسونگ علاوه بر معرفی نسخه پنجم از سری اسمارت فون‌های کهکشانی خود، از ساعت‌های هوشمند Gear2، Gear2 Neo و Gear Fit رونمایی کرد. پیش‌تر گلکسی اس5 و گیر2 را مورد بررسی قرار داده‌ایم و حال فرصتی دست داده تا مصاحبه‌ای کوتاه و خواندنی را با گیر فیت ترتیب دهیم تا شما بیشتر با این مدل که دیگر کهکشانی هم نیست، آشنا شوید. پس با آی‌تی‌رسان و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ گیر فیت همراه باشید.

در رابطه با طراحی‌تان چه صحبتی با خوانندگان دارید؟

طراحی من با همه ساعت‌های هوشمندی که تاکنون دیده‌اید متفاوت است. آن‌ها اکثرا مربع شکل هستند در حالی که من مستطیلی‌ام! در اصل بیشتر شبیه به مچ‌بند سلامتی هستم، اما به دلیل تواناییم در نمایش ساعت، مرا ساعت هوشمند می‌نامند. بدنه من از دو قسمت تشکیل شده است؛ یکی بدنه اصلی که تمامی قابلیت‌هایم بر روی آن سوار شده، و دیگری بند آن که به راحتی هرچه تمام‌تر، قابل جداسازی است.

gear Fitreview (3)

بدنه اصلی نیز در نمای جلویی، تماما از شیشه بوده و در پشت نیز پلاستیکی است. البته یک نوار فلزی نیز اطراف بخش جلویی را فرا گرفته تا هم به زیبایی و هم به استحکام بدنه‌ام بی‌افزاید. در سمت چپ من یک دکمه وجود دارد که تنها کلید سخت افزاری موجود در طراحیم نیز به حساب می‌آید. برای اینکه بتوانید مرا شارژ کنید، به یک مبدل نیازمندید که اگر بخواهم صادقانه بگویم، تنها نقطه ضعف من نیز در همین جاست! زیرا اگر قصد مسافرت دارید، می بایست مرا همراه مبدل‌ام به این سو و آن سو بکشید!

Gear Fit (1)

 اما بسیار سبک هستم و وزنم در حدود 27 گرم است؛ طراحیم نیز به گونه‌ای است که برای هر دستی مناسب خواهم بود. بنابراین می‌توانم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشم! بند من نیز در سه رنگ مشکی، خاکستری و نارنجی موجود است و می‌توانید متناسب با سلیقه خود آن را تعویض کنید.

کمی از نمایشگر خود بگویید! این درست است که می‌گویند اولین محصول خمیده سامسونگ هستید؟

راستش را بخواهید من نخستین محصول نیستم! قبل از من نیز محصولات خمیده و گوژپشت توسط سامسونگ تولید شده بود؛ اما نخستین محصول کاربردی سامسونگ هستم که طراحی خمیده دارم!

Gear Fit (7)

نمایشگرم 1.84 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 128×432 پیکسل است و در نگاه از زوایا نیز رنگ پریده به نظر نمی‌رسد! به سبب همین خمیده بودن نمایشگرم، استفاده از صفحه لمسی برای شما آسان‌تر شده است. در مورد نمایش محتوا، من به دو صورت عمودی و افقی می‌توانم امکاناتم را در اختیار شما قرار دهم! شما قادرید نوع نمایش ساعت را مناسب با سلیقه خود تغییر دهید، برای استفاده از برخی ساعت‌ها می‌بایست از روی گوشی، نوع نمایش مورد نظر خود را انتخاب و دانلود کنید، گرچه این ساعت‌ها حجم اندکی داشته و به سرعت دانلود می‌شوند، اما تعدادشان محدود است!

gear Fitreview (5)

در رابطه با قابلیت‌های منحصر به فرد خود کمی برای خوانندگان توضیح دهید!

همان‌طور که پیش‌تر گفتم، من بیش از اینکه یک ساعت باشم، یک مچ بند سلامتی هستم! شما می‌توانید اطلاعات شخصی خود همچون جنسیت، وزن، قد و… را به من بدهید و من با توجه به اندام شما، میزان فعالیت روزانه‌تان را زیر نظر می‌گیرم! حتی می‌توانید در هر لحظه که دوست داشتید از ضربان قلب خود مطلع شوید و یا اینکه از من بخواهید هنگام پیاده‌روی، تعداد گامهای‌تان را بشمارم! خلاصه اگر به سلامت خود می‌اندیشید، می‌توانم دوست خوبی برای‌تان باشم.

 Gear Fit (3)

علاوه بر مسایل مربوط به سلامتی، من توانایی نمایش نوتفیکیشن‌های گوشی‌تان را نیز دارم! یعنی اگر تماس از دست رفته داشته باشید و یا ایمیل و اس‌ام‌اسی برای‌تان ارسال شده باشد، می‌توانم بر روی صفحه نمایشم به شما اطلاع دهم! در واقع به خوبی قادر خواهم بود تا صفحه نمایش دوم گوشی شما باشم. در ضمن توانایی غوطه‌ور شدن در آب را هم دارم! البته غوطه‌ور شدن به معنای غواصی که نه، ولی اگر به سبب دست و روی شستن کمی آب بر روی تن و بدنم ریخته شد، دار فانی را وداع نخواهم گفت، اما از همین حالا گفته باشم که از دوربین و اسپیکر و امثال این‌ها در من خبری نیست، گرچه که از نسخه چهارم بلوتوث نیز بهره‌مندم!

gear Fitreview (2)

شما چگونه و با چه گجت‌هایی ارتباط برقرار می‌کنید ؟

بنده فقط با برخی از گجت‌های ساخت سامسونگ همچون گلکسی اس5، اس4، اس4 مینی و نوت3 ارتباط برقرار کنم و اگر گجت دیگری قصد دوستی با من را داشت، بی‌شک دست رد به سینه‌اش خواهم زد. برای استفاده از من تنها کافی است که برنامه Gear Fit Manager را از Samsung App که دسترسی به آن در کشور شما هم امکان پذیر است، دانلود کنید. در این صورت بنده در کمتر از یک دقیقه با گجت شما دست دوستی خواهم داد!

Gear Fit (4)

توسط این برنامه می‌توانید به راحتی من را برای خودتان شخصی سازی کنید. از انتخاب تم گرفته تا نوع نمایش ساعت و اینکه دوست دارید اطلاعات کدام اپلیکیشن (به عنوان مثال نوتیفیکیشن‌ شبکه‌های اجتماعی) را برای‌تان به نمایش بگذارم!

تا چه مدت می‌توانید ما را همراهی کنید؟

سامسونگ از یک قابلیت در من استفاده کرده که توسط آن قادر خواهید بود تا بدون اینکه صفحه را لمس کنید، تنها با نگاه کردن به صورت زیبایم، مرا فعال کرده و بلافاصله ساعت را ببینید که این قابلیت، تاثیر به سزایی در مصرف باتری‌ام داشته، به همین دلیل اگر یک استفاده معمولی از من داشته باشید، به راحتی می توانم تا 3 روز پاسخگوی نیاز شما باشم، گرچه برای شارژ شدنم بیش از 2 ساعت زمان نیاز دارید!

به نظر خودتان ارزش خرید دارید؟

راستش را بخواهید من یک ساعت بسیار سبک و خوش‌فرم هستم! قابلیت‌های منحصر به فردی نیز در من گنجانده شده تا همچون یک دکتر همیشه مراقب سلامتی‌تان باشم. قیمتم نیز در حدود 800 هزار تومان است که به نظر خودم در کشور شما کمی گران به نظر می‌رسم! اما اگر کسی مرا از ته دل دوست داشته باشد، مطمئن باشید که قیمت بهانه‌ای بیش نیست و می‌تواند مرا به عنوان همراه همیشگی‌اش انتخاب کند!

Gear Fit

Big Smile  لبخند

  • طراحی شیک
  • صفحه نمایش خمیده
  • بند قابل تعویض توسط کاربر
  • باتری با دوام بالا
  • گام شمار، سنسور ضربان قلب، کرنومتر، تایمر
  • ضد آب
  • نمایش نوتیفیکیشن‌ها

Unhappy  اشک

  • قیمت بالا
  • تنها با برخی از گجت‌های ساخت سامسونگ سازگار است
  • نیاز به مبدل برای شارژ

6 در مورد “بررسی ساعت هوشمند سامسونگ Gear Fit: دوست‌دار سلامتی شما!”

  1. چرا یه چیزی فکر کنم به اسم اسلیپینگ مود داره که میتونه خوابتون رو ارزیابی کنه و اطلاعاتی در مورد خوابتون بهتون بده

  2. سلام ، به مدیر محترم سایت … یه سوال دارم … من قصد خرید این ساعت را دارم … خیلی خیلی از مطلب و برسی زیبای شما استفاده کردم … لطفا میشه بفرمایید که آیا این ساعت برنامه خواب هم دارد ؟؟؟ یعنی برای ساعت 6 صبح با برنامه خاص خودش با لرزش من را بی دار می کند ؟! خیلی خیلی برام این امر مهم است … و گیر 2 چطور ؟ متشکرم

    1. آقا کسی نسیست جواب بده ؟؟؟ آِا گیر فیت از خواب بیدار می کنه ؟؟؟ وقتی خوابی ساعت 6 تنظیم کنی موقع بجای صدا لرزش داشته باشه و باعث بشه از خواب پاشیم ؟؟؟ خواهشن جواب بدید خیلی برام مهمه …

      1. سلام من یک ماهه گیر فیت بند خریدم برای بیدار شدن ساعت موبایل که تنظیم باشه و بلوتوث وصل باشه در زمان تعیین شده مجبند ویبره میزنه و تصویری مانند تصویر تماس میاد که میتونید زنگ ساعت رو هم خاموش کنید

    2. آرمین جان فعلا برای خرید ساعت هوشمند اقدام نکن چون تمامی شرکت های سازنده این نوع ساعت در حال آزمونو خطا در طراحی کلی ساعت ها هستند و البته قیمت های این ساعت ها نسبت به عملکردشان بی اندازه بالا است .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH