تیزر ویدیویی رسمی برای اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد

اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 زودتر از موعد مقرر معرفی خواهند شد و اکنون نخستین تیزر ویدیویی رسمی از این هندست‌ها منتشر شده است. این کلیپ ویدیویی کوتاه 30 ثانیه‌ای تحت‌عنوان “انتظار برای یک کهکشانی جدید” منتشر شده و نوعی بازسازی شیک از تکامل طراحی کل سری گلکسی S را نمایش می‌دهد.

در حال حاضر این ویدیو تحت‌عنوان “لیست نشده” در کانال آمریکایی شرکت سامسونگ طبقه‌بندی شده است. همچنین کمپانی کره‌ای دعوتنامه‌های انیمیشنی برای رویداد آینده خود را ارسال می‌کند. طراحی این دعوتنامه تا حدودی انتزاعی است؛ اما ظاهرا نوعی تیزر تبلیغاتی برای دوربین تله‌فوتو ارتقایافته به‌شمار می‌رود.

بر اساس اطلاعات دقیق اخیرا منتشر شده گلکسی S21 اولترا مجهز به یک لنز پریسکوپی تاشده جدید با بزرگنمایی 10 برابری و یک لنز تله‌فوتو استاندارد با زوم 3 برابری است. در این میان به جزئیات مربوط به اسمارت‌فون‌های گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس نیز اشاره شده است. بر این اساس هندست‌های مذکور مجهز به یک دوربین 64 مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتالی هستند.

تیزر ویدیویی این هندست‌ها را با مدل رنگی بنفش به معرض نمایش گذاشته است. به‌نظر می‌رسد که این مدل رنگی برترین گزینه برای سری گلکسی S21 به‌شمار می‌رود. در ادامه تصاویر مربوط به نسخه بنفش‌رنگ گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس قابل رویت هستند:

وبسایت MySmartPrice گزارش می‌دهد که رویداد Unpacked سامسونگ برای معرفی سری گلکسی S21 در روز 14 ژانویه (25 دی ماه) ساعت 3 بعدازظهر به وقت گرینویچ برگزار خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها رویداد سامسونگ در جریان نمایشگاه مجازی CES در روز 6 ژانویه (17 دی ماه) برگزار می‌شود؛ اما این رویداد عمدتا بر تجهیزات الکترونیکی خانگی متمرکز خواهد بود. اکنون دوره انتظار تقریبا به پایان رسیده و شعبه چینی سامسونگ فرآیند دریافت پیش‌سفارش برای سری گلکسی S21 را آغاز نموده است. همچنین مشتریان با مراجعه به وبسایت آمریکایی سامسونگ می‌توانند نسبت به رزرو یک دستگاه گوشی اقدام نمایند (بدین منظور کاربران بابت ابزارهای جانبی داخل بسته‌بندی گوشی و تعرفه‌های تجاری بایستی مبلغ 50 دلار را پرداخت کنند).

در این میان وبسایت آمریکایی سامسونگ به یک موضوع مهم و جالب‌توجه اشاره نموده است. بر اساس اعلام این وبسایت فرآیند دریافت پیش‌سفارش در نیمه‌شب 28 ژانویه (9 بهمن ماه) به پایان می‌رسد؛ موضوعی که تقریبا به‌معنای آغاز فروش پرچم‌داران سامسونگ پیش از پایان ماه ژانویه است.

3 در مورد “تیزر ویدیویی رسمی برای اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد”

  1. بدنه پلاستیکی و یه چیپ اگزینوس اندازه یه چیپ میانرده کارایی داره رو گوشی هزار دلاری کلاهبرداری محسوب میشه.!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH