هزینه 400 میلیون دلاری کاربران اندروید و iOS روی اپلیکیشن‌ها طی تعطیلات کریسمس

ورود به عرصه توسعه اپلیکیشن‌ها می‌تواند به‌عنوان یک تجارت پرسود قلمداد شود و درک این موضوع کار چندان دشواری نخواهد بود. اعضای انجمن Sensor Tower بر اساس داده‌ها و برآوردهای خود اعلام کرده‌اند که کاربران پلتفرم‌های اندروید و iOS تنها در طول ایام کریسمس مبلغ 400 میلیون دلار در زمینه اپلیکیشن‌ها هزینه کرده‌اند.


شیوع فراگیر بیماری کووید 19 بر اقتصاد جهانی تاثیر منفی گذاشته است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که بازار اپلیکیشن از این قاعده مستثنی شده است. داده‌های موجود نشان می‌دهند که صرف هزینه 400 میلیون دلاری برای اپلیکیشن‌ها طی ایام کریسمس سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 34.5 درصد افزایش یافته است. در واقع این رقم در سال 2019 برابر با 300 میلیون دلار بود.

همچنین اطلاعات موجود نشان می‌دهند که بخش قابل‌توجهی از درآمد کسب شده از طریق برنامه‌ها به بازی‌های موبایلی مربوط می‌شود؛ تا جایی‌که گفته شده این حوزه 27 درصد از کل مبلغ هزینه شده طی ایام کریسمس را به خود اختصاص داده است. همچنین هزینه‌کرد کاربران در زمینه گیمینگ موبایلی نیز افزایش یافته است. بر اساس داده‌های موجود طی سال گذشته کاربران مبلغ 232.4 میلیون دلار در زمینه بازی‌های موبایلی هزینه کردند؛ در حالی‌که امسال این رقم به 295.6 میلیون دلار رسید.

همان‌طور که گفته شد؛ امروزه ما بیش از هر زمان دیگری برای اپلیکیشن‌های موبایلی هزینه می‌کنیم و این موضوع چندان مایه شگفتی نخواهد بود. شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد را خانه‌نشین کرده و از حجم سفرها نیز تا حد زیادی کاسته است. بنابراین بسیاری از کاربران به‌دنبال یافتن روش‌های جایگزین برای سرگرم نمودن خود هستند.

2 در مورد “هزینه 400 میلیون دلاری کاربران اندروید و iOS روی اپلیکیشن‌ها طی تعطیلات کریسمس”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH