عرضه نسخه‌های 7، 8 و 10.1 اینچی تبلت‌های G Pad

lg-tabs2-730x359

شرکت ال‌جی پس از عرضه اولین تبلت خود به بازار بانام تبلیغاتی G Pad و استقبال نسبتا خوب از این دستگاه، درصدد ارائه نسخه‌های جدیدی از این سری است که هرکدام در سایز متفاوتی به بازار عرضه خواهند شد.

این کمپانی کره‌ای در نظر دارد تا نسخه‌های 7، 8 و 10.1 اینچی G Pad را این هفته در مراسمی که MedPi نام دارد معرفی کند. نام این تبلت‌ها بر اساس سایز آن‌ها انتخاب‌شده است. همان‌طور که اولین تبلت این سری بانام G Pad 8.3 وارد بازار شد.

این تبلت‌ها دارای امکانات نرم‌افزاری همچون QPair 2.0 (قابلیت انتقال تماس‌ و پیام‌ها به سایر گوشی‌های هوشمند) و Knock Code (قابلیتی جدید درگوشی‌های ال‌جی است که به کمک آن می‌شود تلفن همراه را بدون فشار دادن دکمه پاور با استفاده از الگوهای از پیش تعیین‌شده باز کرد) خواهد بود.

بااینکه هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص سایر امکانات این تبلت‌ها و البته قیمت احتمالی آن‌ها ارائه نشده است، شرکت ال‌جی در این هفته اطلاعات بیشتری در خصوص تولیدات جدیدش را اعلام خواهد کرد.

با توجه به قیمت اعلام‌شده برای تبلت GPad 8.3 که در قیاس با رقبایش، رقابتی و خوب تلقی می‌شد، احتمال اینکه این تبلت‌ها نیز دارای برچسب‌های قیمتی مناسبی باشند بسیار زیاد است.

LG_G_Pad_series_500

پس باید کمی منتظر ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH