آیا با خرید بیت کوین می‌توان تحریم‌ها را دور زد؟

تحریم دیگر برای هیچ ایرانی، واژه عجیب و غریبی نیست، تحریمی که بر تمام بخش‌های زندگی مردم سایه افکنده و تاثیرات آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

از طرفی ارتباط با دنیای بیرون به‌واسطه همین تحریم‌ها، بسیار سخت‌تر شده و در مواردی چون مبادلات مالی و اقتصادی، این رابطه سخت‌تر هم دنبال می‌شود. از آنجایی که بخش بسیار زیادی از اقتصاد دنیا تحت سلطه آمریکا قرار دارد و به‌خاطر تحریم‌های یک جانبه این کشور علیه ایران، تقریبا هیچ بانکی مایل به همکاری با ارکان اقتصادی داخلی نیست، پس مردم هم دچار مشکلات فراوانی شده‌اند.

فرض کنید شما می‌خواهید برای مدت نسبتا زیادی به خارج از کشور بروید، تفریح کنید یا یک مبادله ساده اقتصادی داشته باشید، تنها گزینه پیش روی شما استفاده از پول نقد است که هم محدودیت دارد و هم ریسک‌های زیادی چون حمل و نقل آن متوجه شما خواهد بود. استفاده از صرافی‌ها و انتقال پول از طریق واسطه‌ها هم علاوه بر کارمزدهای اضافی، همچنان ریسک مسدود شدن دارایی و حساب‌های جعلی را در پی خواهد داشت. پس بهترین راه حل برای جابجایی پول چیست؟

دور زدن تحریم‌ها با خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

یکی از روش‌های بسیار خوب که برای بسیاری از ایرانی‌ها مورد توجه قرار گرفته، استفاده از رمز ارزها است. کوین‌های دیجیتالی که به علت غیرمتمرکز بودن، تحت نظارت هیچ مرکز دولتی قرار نداشته و به راحتی می‌توانید هر مقداری که مورد نیازتان است، در یک کیف پول نرم‌افزاری داخل گوشی خودتان داشته و به هرجای دنیا نیز ببرید!

در حال حاضر حتی بسیاری از سایت‌های اینترنتی، به جای کارت اعتباری، ارزهای دیجیتال را معادل با مبلغ خدمات خودشان قبول می‌کنند، رویه‌ای که رو به گسترش بوده و با ورود غول‌های بزرگی چون پی‌پال به این عرصه، به‌صورت رسمی‌تر هم دنبال خواهد شد.

اگر شما یک کاربر عادی هستید، می‌توانید با مراجعه به صرافی‌های آنلاین ایرانی، خیلی راحت اقدام به خرید ارزهای دیجیتال مشهوری چون بیت‌ کوین، اتریوم، لایت کوین، تتر و… کنید. مبالغ آن‌ها را به ریال پرداخت کرده و با خود به هرکجای دنیا نیز ببرید.

برای آنکه بهترین و مطمئن‌ترین صرافی‌های داخلی برای این امر را بشناسید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم. دقت هم داشته باشید قبل از ورود به این بازار و خرید ارزهای دیجیتال، اطلاعات حداقلی را کسب کنید تا در بهترین زمان و با قیمت مناسب، نیازهای خودتان را برطرف نمایید.

2 در مورد “آیا با خرید بیت کوین می‌توان تحریم‌ها را دور زد؟”

  1. به تعداد راه های رسیدن به خدا راه واسه دور زدن تحریم‌ها داریم
    امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند

  2. یادمه اوایل که بیتکوین اومده بود میشد با سیسم های شخصی استخراج کرد
    یه ماه استخراج میکردیم الان چندتا بیتکوین داشتیم و وضعمون این نبود
    افسوس….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH