قالب مربوط به کیس اسمارت‌فون گلکسی A72 سامسونگ طراحی ظاهری آن ‌را نمایش می‌دهد

پس از موفقیت اسمارت‌فون گلکسی A71 و ورژن 5G آن انتظار می‌رفت که سامسونگ از هندست جدید گلکسی A72 رونمایی کند. پیش‌تر تصاویر دقیقی از این هندست منتشر شد. بعلاوه گجت مذکور اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ نیز رویت شده است. اکنون نیز آخرین اطلاعات لو رفته به تصویری از قالب آلومینیومی کیس مخصوص اسمارت‌فون اشاره نموده است.

همان‌طور که در قسمت پشتی قالب مشاهده می‌کنید؛ این هندست از ماژول دوربین با اندازه قابل‌توجه بهره خواهد برد. این ماژول دارای 5 حفره است؛ اما انتظار می‌رود که تنها 4 عدد از آن‌ها متعلق به سنسورهای دوربین باشد. گزارشات پیشین ادعا می‌کنند که دوربین اصلی دستگاه مجهز به یک سنسور 64 مگاپیکسلی خواهد بود. حسگر فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و 2 دوربین 5 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر ماکرو و سنجش عمق صحنه سایر مولفه‌های ماژول دوربین را تشکیل می‌دهند. پورت USB و جک صوتی هدفون در قسمت تحتانی گوشی و کنار حفره‌های اسپیکر و میکروفون قرار دارند. دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا نیز در سمت راست بدنه دستگاه مستقر شده‌اند.

قالب کیس گلکسی A72

بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته گلکسی A72 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی، اسکنر اثرانگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش، تراشه اسنپ‌دراگون 720G، حافظه رم 8 گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 11 خواهد بود. انتظار می‌رود که نسخه 4G گلکسی A72 با قیمت خرده فروشی 450 تا 500 یورویی در بازار اروپا عرضه شود؛ در حالی‌که نسخه 5G این هندست احتمالا بین 550 تا 600 یورو قیمت‌گذاری خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی A72 در ماه مارس و با حداقل 4 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، آبی، سفید و بنفش روانه بازار خواهد شد.

2 در مورد “قالب مربوط به کیس اسمارت‌فون گلکسی A72 سامسونگ طراحی ظاهری آن ‌را نمایش می‌دهد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH