تصاویر اسمارت‌فون آینده اچ‌تی‌سی با طراحی نامتعارف منتشر شد

سال گذشته شرکت اچ‌تی‌سی تنها 2 هندست را به بازار عرضه کرد؛ اما عرضه زودهنگام نخستین هندست در سال 2021 احتمالا نویدبخش عرضه محصولات بیش‌تر طی سال جاری خواهد بود. اسمارت‌فون میان‌رده دیزایر 21 پرو 5G احتمالا همان هندستی است که در اطلاعات لو رفته امروز به وجود آن اشاره شده است.

منبع اصلی منتشرکننده تصاویر حذف شده است؛ اما این تصاویر کماکان در حساب کاربری توئیتری با شناسه SlashLeaks@ قابل رویت هستند. این دستگاه دارای شماره مدل 2AQAG100 بوده و با سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار می‌شود. طراحی قسمت جلویی گوشی به هیچ‌عنوان نامتعارف نیست. نمایشگر دستگاه دارای حواشی جانبی و تحتانی نسبتا ضخیم بوده و حفره مخصوص دوربین سلفی نیز در بخش مرکزی نمایشگر مستقر شده است. با توجه به درخشش قابل رویت در اطراف لبه‌های نمایشگر به آسانی می‌توان حدس زد که این هندست از یک نمایشگر IPS LCD برخوردار است.

تصاویر احتمالی از اچ‌تی‌سی دیزایر 21 پرو 5G

با بررسی پنل پشتی گوشی متوجه به‌کارگیری نوعی بافت مشابه فیبر کربن با رنگ سبز نعنایی خواهیم شد. پیکره‌بندی دوربین چهارگانه گوشی شامل دوربین اصلی با یک سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد بود. با توجه به عدم استقرار حسگر اثرانگشت در قسمت پشتی گوشی و عدم امکان یکپارچه‌سازی آن با پنل LCD این حسگر احتمالا با دکمه پاور در قسمت جانبی گوشی ادغام شده است.

تصاویر احتمالی از اچ‌تی‌سی دیزایر 21 پرو 5G

از آنجا که اکنون برای نخستین بار شاهد طرح اطلاعاتی پیرامون این هندست هستیم؛ لذا صرفنظر از تصاویر فوق پیرامون مشخصات دستگاه هیچ‌گونه جزئیات دیگری در دست نیست. احتمالا دیر یا زود شاهد انتشار جزئیات بیش‌تر و تصاویر دقیق‌تر از این اسمارت‌فون خواهیم بود.

2 در مورد “تصاویر اسمارت‌فون آینده اچ‌تی‌سی با طراحی نامتعارف منتشر شد”

  1. چقدر ساده اس
    اما کیفیت محصولات اچ تی سی همیشه بالا بوده
    الکی هم شلوغش نمیکنه سالی دو سه مدل تولید میکنه با کیفیت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH