از دو سایت سفرمی و چاتر 724، بلیط هواپیما خریداری نکنید!

طبق اعلام روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور، پیرو دریافت شکایات مردمی مبنی بر گران‌فروشی توسط دو سایت فروش بلیط هواپیما، سایت‌های سفر می و چارتر 724 جهت پیگیری قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند. سازمان هواپیمایی در اطلاعیه جدید خود ذکر کرد که پس از دریافت گزارشات مردمی مبنی بر گران‌فروشی این دو سایت و رصد سازمان هواپیمایی، فروش غیرقانونی و بالاتر از نرخ مصوب دو سایت ذکر شده محرز گردید.

بر این اساس سازمان هواپیمایی به شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی تاکید کرد فروش بلیط آن‌ها توسط دو سایت سفرمی و چارتر 724 غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد. همچنین از مردم درخواست شده تا از طریق این دو سایت بلیط هواپیما تهیه نکنند. سازمان هواپیمایی همچنین در جهت مقابله با گران فروشی، پروانه فعالیت چهار شرکت مسافری در کیش، ارومیه، تهران و اصفهان را به مدت 3 ماه تعلیق کرد.

سازمان هواپیمایی از مردم خواسته تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل گران فروشی بلیط هواپیما، شکایات خود را از طریق سایت سازمان هواپیمایی به آدرس cao.ir اعلام کنند.

6 در مورد “از دو سایت سفرمی و چاتر 724، بلیط هواپیما خریداری نکنید!”

    1. همینه دیگه وقتی مشکلات رو تقسیم به خودی و غیر خودی میکنین همین میشه بقیه هم میگن مشکلات پایانه ها به ما ربطی نداره بعد شما می مونی و حوض ات !

      1
      1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH