دستبند هوشمند وان‌پلاس باند با شارژدهی 14 روزه باتری رسما معرفی شد

کمپانی وان‌پلاس از نخستین گجت پوشیدنی خود موسوم به وان‌پلاس باند در کشور هندوستان رسما رونمایی کرد. شارژدهی 2 هفته‌ای باتری و نمایشگر آمولد رنگی از مهم‌ترین نقاط قوت دستبند تناسب اندام جدید وان‌پلاس به‌شمار می‌روند. وان‌پلاس باند به‌عنوان رقیبی سرسخت برای دستبند می اسمارت باند 5 در بازار هندوستان شناخته می‌شود. همچنین این دستبند تناسب اندام جدید از طریق سنسورهای نوری مادون‌قرمز خود قادر به ردیابی سطح اکسیژن خون (SPO2) است.

وان‌پلاس باند تنها با یک مدل رنگی مشکی روانه بازار خواهد شد. با این‌حال مشتریان با پرداخت مبلغ 399 روپیه (حدودا 5.44 دلار) قادر به خریداری بندهایی در 2 مدل رنگی مختلف شامل خاکستری (Tangerine Gray) و سورمه‌ای (Navy) خواهند بود. وان‌پلاس باند از روز 13 ژانویه (24 دی ماه) از طریق فروشگاه‌های وان‌پلاس، Amazon India، Flipkart و فروشگاه‌های آفلاین اختصاصی وا‌ن‌پلاس به فروش خواهد رفت. با این‌حال گجت مذکور از ساعت 9 صبح روز 12 ژانویه 2021 در دسترس اعضای انجمن کابل قرمز قرار خواهد گرفت. قیمت‌گذاری در نظر گرفته شده برای وا‌ن‌پلاس باند معادل 2499 روپیه (تقریبا 34.04 دلار) است.

مشخصات وان‌پلاس باند

دستبند تناسب اندام جدید وان‌پلاس از یک پنل آمولد 1.1 اینچی با رزولوشن 126×294 پیکسل و قابلیت کنترل لمسی بهره می‌گیرد. با بررسی الگوی طراحی وان‌پلاس باند به عدم وجود هرگونه دکمه فیزیکی پی خواهیم برد. این گجت با قابلیت‌هایی نظیر حسگر اپتیکی سنجش ضربان قلب، حسگر مادون‌قرمز جهت نظارت بر سطح اکسیژن خون (SPO2)، شتاب‌سنج 3 محوره و ژیروسکوپ روانه بازار می‌شود. وان‌پلاس باند دارای تائیدیه حفاظتی IP68 بوده و در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر برای مدت 10 دقیقه مقاوم خواهد بود.


این ابزار پوشیدنی مجهز به 13 حالت تمرینی مختلف شامل دویدن در فضای باز، دویدن داخل سالن، دویدن ویژه چربی‌سوزی، پیاده‌روی در فضای باز، دوچرخه‌سواری در فضای باز، دوچرخه‌سواری داخل سالن، مربی تمرینات بیضوی، ماشین قایق‌رانی، کریکت، بدمینتون، شنا در استخر، یوگا و آموزش رایگان است. وان‌پلاس باند مجهز به یک باتری 100 میلی‌آمپرساعتی است و کمپانی تولیدکننده نیز در تبلیغات خود ادعا کرده که این باتری با یک نوبت شارژ برای مدت حداکثر 14 روز شارژدهی خواهد داشت. همچنین دستبند فوق به‌همراه یک دانگل شارژ سیمی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. ابعاد دستبند معادل 40.4×17.6×11.95 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز برابر با 22.6 گرم است.

کمپانی چینی علاوه بر معرفی دستبند وان‌پلاس باند از یک اپلیکیشن ویژه سلامت نیز رونمایی کرد. این برنامه قادر به ردیابی فعالیت‌های روزمره کاربران نظیر ضربان قلب، سطح SPO2 خون، تعداد گام‌ها و سایر گزارشات تمرینی خواهد بود. به‌دنبال معرفی وان‌پلاس باند ظاهرا کمپانی قصد دارد تا اسمارت‌واچ وان‌پلاس را نیز به‌زودی عرضه نماید. بر اساس برخی اطلاعات و گزارشات لو رفته کمپانی وان‌پلاس در اوایل سال 2021 از نخستین اسمارت‌واچ خود رونمایی خواهد کرد.

2 در مورد “دستبند هوشمند وان‌پلاس باند با شارژدهی 14 روزه باتری رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH